Djevlen Skrevet 16. februar 2005 Skrevet 16. februar 2005 Etter at retail kom har jeg hatt store problemer med å spille spillet. Spillet disconnecter og jeg kommer verken inn igjen eller på nettet. Eneste utvei er å reset'e modemet, og da kan det fungerer i 10 min eller 5 timer. Det varierer stort. Jeg ser at det er flere som har problemet på wow-forumet ( http://forums-en.wow-europe.com/thread.asp...=1&tmp=1#post94 ) og lurte på om det er noen andre her inne som har det samme problemet?
Lucifer 666 Skrevet 17. februar 2005 Skrevet 17. februar 2005 Opplevde 3-4 ganger i dag at nettet bare forsvant fra modemet. Venta da ca ett minutt til den kom tilbake så var det inn igjen. Har sett at dette har hent før uten at jeg har spilt noe, men ikke så titt og på samme dag. Håper ikke det er modemet mitt som gjør noe galt?
Djevlen Skrevet 17. februar 2005 Forfatter Skrevet 17. februar 2005 Hvis du faller ut under wow er det nok ikke modemet, men wow sin skyld. Har gjennomsøkt wow-europe forumet nå og det er utrolig mange med samme problem. Her må Blizzard får ordnet noe slik at dette problemet slutter. Er umulig å spille med disse problemene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå