Vegard87 Skrevet 21. mars 2005 Skrevet 21. mars 2005 (endret) jeg er nå lvl 41 warlock, tror ikke det har så mye å si hva du gjør når u er lvl 13, kan sikkert gå uten pet for den alks skyld. Senere deriomot må jeg si at voidwalkern er klart best i solo. Warlocken tåler lite. selv har jeg litt talents i alle trær (orker ikke skrive opp lat jeg har:)). Slik bruker jeg petsa: Imp: Party (nesten alltid), PvP (hender jeg tar den mot rogues, ofte i større PvP slag der det er 5 i gruppa) Voidwalker: Solo (alltid), Party (i mindre grupper for små quests, hvis vi ikke har noen skikkelig tank) Succubus: Party (noen ganger når det er huminoids), PvP (stort sett alltid) Felhunter: PvP (hender jeg bruker den mot mot casters, liker ikke denne så godt) Endret 21. mars 2005 av Vegard87
Khain Skrevet 21. mars 2005 Skrevet 21. mars 2005 (endret) Jeg har dark pact nå, bruker så å si bare voidwalker solo. Etter min mening er det ikke vits i med dark pact da. Void'en bruker opp manaen på å taunte mobene. Jeg ville heller tatt "ruin" i destruction. Yupp, viss du bruker VW er det ikke noe vits overhode med dark pact. Selv har jag ikke brukt vw i det hele tatt siden lvl 39 (lvl 44 per i dag). Og klarer meg like bare, bare at nå dreper jeg mobs fortere og er alltid klar til kamp siden jeg bruker alltid succubus. Method jeg bruker er standard men funker fett. Curse of shadows (eller curse of agony hvis du foretrekker det eller ikke har fått CoS enda), corruption siphon life, dark pact, immolate, dark pact. drain life og bare tanker mens DoTs + succubus + drain life tar mobben. Forlater nesten alltid kamp mot mobs med 95%+ hp og 90%+ mana. Lite downtime =) Også fordelen jeg liker er at du veit aldri når du blir annfalt og dermed er det bra at jeg alltid har succubus ute side jeg bruker mye seduce og hun har godt med mana (slår også av lash of pain som egentlig suger når man samlinger damage din gir i forhold til manaen den tar). Vil bare peke en ting til bare sånn at dere kan tenke over det. Dere som elsker pvp og gleder dere til battlegrounds, og veit ikke vilken build dere skal ta. tenk deg nesten unlimited mana (med imp som pet) mens du går rundt og kaster så mange corruption som det går ann på alle som står i veien. Så er det bare å spamme shadowbolt (nightfall) helt vilt! Eventuelt kunne du gjøre samme med siphon life hvis du skulle trenge det =D Bare en tanke. Endret 21. mars 2005 av Khain
ahdrage Skrevet 22. mars 2005 Skrevet 22. mars 2005 selv har jeg litt talents i alle trær (orker ikke skrive opp lat jeg har:)). Det er jo lite praktisk siden du da ikke får noen av "godbitene" som dark pact, nightfall, master summoner og ruin
Kyppre Skrevet 23. mars 2005 Skrevet 23. mars 2005 Å, jeg er så glad for at jeg valgte Warlock, er nå lvl 30, men angrer litt på at jeg tok Gnome, synes han er litt for liten på felsteed'n (må nesten kjøpe meg Mechano Strider). Det er ikke noe sånn som "Character Migration" bare med skifte av race a? Men Gnome er jo bra pga 5+ Intellect og Escape Artist, og kult at han lille teite mannen har tøffe dyr . Men menneskene ser tøffere ut
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå