nikhuse Skrevet 16. februar 2005 Skrevet 16. februar 2005 Jeg får en beskjed når jeg kommer inn i Windows..Fra Nvidia driverene..At skjermkortet ikke får nok strøm og at ytelsen på skjermkortet settes ned for å holde..Har ikke fått denne beskjeden før..Har en F/S 350W..Athlon 3000+ og 6600GT skjermkort..Syns dette virker litt merkelig..Må jeg virkelig invistere i en ny strømforsyning?
sixx Skrevet 16. februar 2005 Skrevet 16. februar 2005 350 w er jo ingen kraftig strømforsyning egentlig da. Så jeg tror du skal ta den beskjeden du har fått på alvor. Du kunne jo prøvd å koble ut unødvendige harddisker, dvd-rom osv. får å se om det går bedre da... Men det beste er nok å få testet ny strømforsyning på et elelr annet vis
DarkStarr Skrevet 16. februar 2005 Skrevet 16. februar 2005 en 350 f\s yter kansje opp til 400w-450w da.... min yter bare ca. 325w og kjører mine deler(for specs se profil)
nikhuse Skrevet 16. februar 2005 Forfatter Skrevet 16. februar 2005 (endret) 350 w er jo ingen kraftig strømforsyning egentlig da. Så jeg tror du skal ta den beskjeden du har fått på alvor. Du kunne jo prøvd å koble ut unødvendige harddisker, dvd-rom osv. får å se om det går bedre da... Men det beste er nok å få testet ny strømforsyning på et elelr annet vis Altså, er ikke tegn til ustabilitet eller at volt verdier osv. er over normalt..Skjermkortet kjører normalt..På mitt system skal denne strømforsyningen holde.. Edit: Problem løst.. Endret 16. februar 2005 av nikhuse
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå