Gå til innhold

Bærbar til lekser såvel som litt spilling


Yndis

Anbefalte innlegg

Jeg har dårlig peiling på bærbare maskiner. vet hva jeg trenger men ikke hva som kan gi meg det.

Jeg trenger en slags all-around bærbar, prisklassen jeg hadde tenkt meg er på +-10.000... har sjekka litt rundt og funnet ut at det blir noe sånt som:

512ddr 400Mhz pc3200, 1.7Ghz pentium-M, radeon 9700, 60GB 5400rpm. bra? dårlig? evt tips?

 

det mest krevende jeg kommer til å spille på denne er vel CS...

 

trenger ikke: dvdbrenner

trenger: god plass (60gb +), god batterilevetid

usikker på om jeg trenger: trådløst nettverkskort

 

ang. trådløst nettverkskort, noen maskiner har det integrert? om ikke hvor mye koster det for et standard kort? :hmm:

 

Og til slutt, hvor er det lurt å bestille fra? jeg har hørt at whitebox er ganske treige, men også en av de billigste på markedet.

 

kom gjerne med flere tips om det jeg ikke har nevnt... skjerm, tastatur, USB og andre utganger. :thumbup:

Endret av Yndis
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9817234daf
eneste jeg stussa på var skjermkortet, samme ytelse som et 128mb 9700? nesten det samme eller dårligere?

Kommer an på oppløsningen du spiller i, men 64 mb funker det. En tilsvarende maskin med 9600 64 mb slo mitt 9700 128 mb i 3Dm01, så forskjellen er ikke stor der.

Lenke til kommentar

Dell har kjempetilbud på Inspiron8600C som du nå får med dobbel ram og fri frakt, Om du velger disse specsene:

 

Pent. M 1,6 (tilsvarer p4 2,7ghz)

60gb

512 ram

Radeon9600pro med 128mb

DVD og cd brenner kombo

 

kommer det på 9989kr! He får du med win xp også, og skjermkortet er så å si like bra som radeon9700.

Endret av nag-sinn
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...