Gå til innhold

Wap funker ikke, får feilmelding :hmm:


Anbefalte innlegg

Hadde en Nokia 3650, og etter en stund sluttet wap`en og funke på den. Beskjeden "Nettverkstjenester utilgjengelig" kom når jeg prøvde og logge på.

Nå har jeg kjøpt meg en Samsung D500 og bruker d gamle simkortet fra Nokiaen. Etter og ha satt den opp for wap, får jeg beskjeden "Feil: nettverk ikke tilgjengelig" når jeg prøver og koble den opp. Har netcom youngtalk. Tviler på at d er telefonen, siden d ser ut som d er samme feilen på begge telefonene! Kanskje simkortet?! :hmm:

 

Noen som kan hjelpe?! Tips om hva jeg kan sjør? Står ganske blank her!! :p

Takker for svar!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hadde en Nokia 3650, og etter en stund sluttet wap`en og funke på den. Beskjeden "Nettverkstjenester utilgjengelig" kom når jeg prøvde og logge på.

Nå har jeg kjøpt meg en Samsung D500 og bruker d gamle simkortet fra Nokiaen. Etter og ha satt den opp for wap, får jeg beskjeden "Feil: nettverk ikke tilgjengelig" når jeg prøver og koble den opp. Har netcom youngtalk. Tviler på at d er telefonen, siden d ser ut som d er samme feilen på begge telefonene! Kanskje simkortet?! :hmm:

 

Noen som kan hjelpe?! Tips om hva jeg kan sjør? Står ganske blank her!! :p

Takker for svar!

Feilmeldingene du får er jo i og for seg identiske så da ser det ut til at det er abonnementet. Ta kontakt med NetCom så fikser de det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...