Gå til innhold

Wap funker ikke, får feilmelding :hmm:

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde en Nokia 3650, og etter en stund sluttet wap`en og funke på den. Beskjeden "Nettverkstjenester utilgjengelig" kom når jeg prøvde og logge på.

Nå har jeg kjøpt meg en Samsung D500 og bruker d gamle simkortet fra Nokiaen. Etter og ha satt den opp for wap, får jeg beskjeden "Feil: nettverk ikke tilgjengelig" når jeg prøver og koble den opp. Har netcom youngtalk. Tviler på at d er telefonen, siden d ser ut som d er samme feilen på begge telefonene! Kanskje simkortet?! :hmm:

Noen som kan hjelpe?! Tips om hva jeg kan sjør? Står ganske blank her!! :p

Takker for svar!

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hadde en Nokia 3650, og etter en stund sluttet wap`en og funke på den. Beskjeden "Nettverkstjenester utilgjengelig" kom når jeg prøvde og logge på.

Nå har jeg kjøpt meg en Samsung D500 og bruker d gamle simkortet fra Nokiaen. Etter og ha satt den opp for wap, får jeg beskjeden "Feil: nettverk ikke tilgjengelig" når jeg prøver og koble den opp. Har netcom youngtalk. Tviler på at d er telefonen, siden d ser ut som d er samme feilen på begge telefonene! Kanskje simkortet?! :hmm:

Noen som kan hjelpe?! Tips om hva jeg kan sjør? Står ganske blank her!! :p

Takker for svar!

Feilmeldingene du får er jo i og for seg identiske så da ser det ut til at det er abonnementet. Ta kontakt med NetCom så fikser de det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...