Zafar Iqbal Skrevet 15. februar 2005 Skrevet 15. februar 2005 På søndag fjernet jeg en forum kategori i forumet på siden min. Kategorien het privat og var skjult for vanlige brukerer. Når jeg forsøkte å slette kategorien vil den flytte trådene/postene til et av de andre eksisterende kategoriene. For å ungå det gikk jeg inn i forum kategorien jeg ville slette og manuelt slettet de 4-5 "Trådene" som var postet der. Avsluttnings vis slettet jeg kategorien. Det er sikkert en enklerer måte å gjøre dette på. Men problemet mitt er feilen jeg får se link nedenfor. Får nå denne feilmeldingen: http://www.onlinehjelp.com/forum/index.php?showtopic=110 Alt annet ser ut til å fungerer. Får logget på som bruker som admin, kommer inn i "Admin kp" og alle postene på forumet utenom de jeg slettet ligger i tabellene i mysql databasen. Har dessverre ikke vært smart nok til å ta en Bacup av forumet. Håper noen kan hjelpe meg:)
Ueland Skrevet 15. februar 2005 Skrevet 15. februar 2005 *flyttes til rett sted* MySQL har tullet til tabellene dine og du må reparere det, kan nok ordnes med SQL spørringen "repair table ippbe_posts"
Zafar Iqbal Skrevet 15. februar 2005 Forfatter Skrevet 15. februar 2005 (endret) hei takk forum admin Men jeg må kansje ha dette inn med tskje. Får denne feilen i tabellen "posts" Can't open file: 'ippbe_posts.MYI'. (errno: 145) Feil SQL-spørring : SHOW KEYS FROM `ippbe_posts` MySQL sa: #1016 - Can't open file: 'ippbe_posts.MYI'. (errno: 145) Prøver jeg å kjøre spørringen din får jeg feilen: Feil SQL-spørring : "repair table ippbe_posts" MySQL sa: #1064 - You have an error in your SQL syntax. Check the manual that corresponds to your MySQL server version for the right syntax to use near '"repair table ippbe_posts"' at line 1 Min feil skrev det litt feil, fikk fiksa det nå. Tuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuusen takke for hjelpen. HW ruuuuuler:) Endret 15. februar 2005 av Zafar Iqbal
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå