Gå til innhold

command for å se hitboxen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hørt at det finnes en command i console som gjør at du kan se hitboxen når du spiller. Jeg lurte på om noen viste hva den commanden er.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres farlig mye ut som wallhack/aimbot, selv om de eneste av den typen jeg har sett er i CS 1.5.

Der var det streker og linjer overalt, som du så igjennom vegger osv. Der så du linjer rundt kroppene på fiender osv.

Selv om det hadde skullet finnes en hitbox-show-command for CS:S (som jeg velger å tro at du prater om, bare fordi jeg vil ;)) tror jeg ikke de hadde turt å implementere den enda, siden det er utrolig mye tull med hitboxer nå for tiden.

Vært MANGE ganger jeg har kunnet se at folk har blitt drept etter å ha løpt rundt hjørner osv, og de jeg spectatet skjøt ikke igjennom kanten på veggen. (Tro meg, jeg ser det, har 150 FPS :D)

Håper de fikser det, slitsomt å bli drept av en kule som blir skutt mot et sted hodet mitt var på for 0.3 sec siden = (

Skrevet
Høres farlig mye ut som wallhack/aimbot, selv om de eneste av den typen jeg har sett er i CS 1.5.

Der var det streker og linjer overalt, som du så igjennom vegger osv. Der så du linjer rundt kroppene på fiender osv.

Selv om det hadde skullet finnes en hitbox-show-command for CS:S (som jeg velger å tro at du prater om, bare fordi jeg vil ;)) tror jeg ikke de hadde turt å implementere den enda, siden det er utrolig mye tull med hitboxer nå for tiden.

Vært MANGE ganger jeg har kunnet se at folk har blitt drept etter å ha løpt rundt hjørner osv, og de jeg spectatet skjøt ikke igjennom kanten på veggen. (Tro meg, jeg ser det, har 150 FPS :D)

Håper de fikser det, slitsomt å bli drept av en kule som blir skutt mot et sted hodet mitt var på for 0.3 sec siden = (

Det at man blir drept ETTER at man har løpt rundt hjørnet har vel egentlig ikke noe med hitboxene å gjøre, hvis de ikke er HELT på trynet da.

Er vel heller rates og litt treg server som gjør det. Er også en slik kommando servere gjerne bruker, husker den ikke, men den fixer slik at hvis jeg ser en fiende, og skyter på den der den er hos meg, så treffer jeg den, selvom den kanskje egentlig er et annet sted hos personen som faktiskt er spilleren som jeg skyter på. Det gjør spillet lettere for folk uten skikkelig linje og servere som også sliter litt. Dette gjør at folk gjerne dør etter at de har rundet hjørner osv.

Men jeg kan ikke noen kommando for å vise hitboxer, og jeg tviler egentlig på at det finnes. Du kan sikkert laste ned et program for å vise de, men de går gjerne under hax, men er egentlig ikke sikker. Google it ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...