Gå til innhold

PS2 og tilkobling til Central Station


Stream

Anbefalte innlegg

I reklamen for PS2 heter det at det er så enkelt å komme på nett for å spille mot andre online, men realiteten er ganske annerledes - i hvert fall for min del.

 

Kjøpte PSTwo med en gang den kom ut (begynnelsen av november 2004) og bestilte samtidig nettverksdisk over internett.

Fikk beskjed om at det kunne ta inntil 3 uker å få denne oppstartsdisken for nettverkstilkoblingen, men det tok omtrent 2 måneder (fikk den i slutten av januar).

 

Satte meg så ned for å installere og koble opp mot Central Station, men da var Central Station nede så jeg kom ikke så langt.

 

Prøvde igjen noen dager etterpå og da kom jeg inn der og fikk registrert meg. Får så beskjed om å taste inn en kode jeg skal ha fått tilsendt i et eget brev. Dette har jeg selvsagt ikke fått, så jeg valgte da å bestille denne på nytt.

Igjen var beskjeden at det tar inntil 3 uker å få denne tilsendt per post.

 

Så nå får jeg vel kanskje den til påske. :roll:

 

Er det bare jeg som har hatt maks uflaks her, eller tar det virkelig så lang tid å komme på nett med Playstationen for alle?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
I reklamen for PS2 heter det at det er så enkelt å komme på nett for å spille mot andre online, men realiteten er ganske annerledes - i hvert fall for min del.

 

Kjøpte PSTwo med en gang den kom ut (begynnelsen av november 2004) og bestilte samtidig nettverksdisk over internett.

Fikk beskjed om at det kunne ta inntil 3 uker å få denne oppstartsdisken for nettverkstilkoblingen, men det tok omtrent 2 måneder (fikk den i slutten av januar).

 

Satte meg så ned for å installere og koble opp mot Central Station, men da var Central Station nede så jeg kom ikke så langt.

 

Prøvde igjen noen dager etterpå og da kom jeg inn der og fikk registrert meg. Får så beskjed om å taste inn en kode jeg skal ha fått tilsendt i et eget brev. Dette har jeg selvsagt ikke fått, så jeg valgte da å bestille denne på nytt.

Igjen var beskjeden at det tar inntil 3 uker å få denne tilsendt per post.

 

Så nå får jeg vel kanskje den til påske. :roll:

 

Er det bare jeg som har hatt maks uflaks her, eller tar det virkelig så lang tid å komme på nett med Playstationen for alle?

Det er no meningen at du får den discen med nettverksadapteret da. Noen spill har også dette programmet inkludert i spillet. f.eks. Socom 2. Jeg fikk en oppdatert disc fra leverandøren i senere tid.

Lenke til kommentar

Var akkurat det jeg trodde også, men jeg sleit også med å få laga en konto der sa jeg ringte faktisk supportnummeret og han duden der så bare at jeg ikke trengte å bruke central station i det hele tatt så lenge jeg ikke skulle spille noen Sony spill online :hrm:

Endret av phsyco
Lenke til kommentar

Tok litt tid før jeg fikk den siste koden også. Discen fikk jeg me adapteren da jeg har den gamle typen. Har selv bare spilt litt Splinter Cell PT online, og da registrerte jeg bare en konto hos Ubisoft.

 

Så jeg vil tro at det samme prinsippet gjelder for mange andre spill.

Lenke til kommentar
I reklamen for PS2 heter det at det er så enkelt å komme på nett for å spille mot andre online, men realiteten er ganske annerledes - i hvert fall for min del.

 

Kjøpte PSTwo med en gang den kom ut (begynnelsen av november 2004) og bestilte samtidig nettverksdisk over internett.

Fikk beskjed om at det kunne ta inntil 3 uker å få denne oppstartsdisken for nettverkstilkoblingen, men det tok omtrent 2 måneder (fikk den i slutten av januar).

 

Satte meg så ned for å installere og koble opp mot Central Station, men da var Central Station nede så jeg kom ikke så langt.

 

Prøvde igjen noen dager etterpå og da kom jeg inn der og fikk registrert meg. Får så beskjed om å taste inn en kode jeg skal ha fått tilsendt i et eget brev. Dette har jeg selvsagt ikke fått, så jeg valgte da å bestille denne på nytt.

Igjen var beskjeden at det tar inntil 3 uker å få denne tilsendt per post.

 

Så nå får jeg vel kanskje den til påske. :roll:

 

Er det bare jeg som har hatt maks uflaks her, eller tar det virkelig så lang tid å komme på nett med Playstationen for alle?

haha bra det ikke bare er meg. har akkurat samme erfaring som du. kjøpte pstwo i november. bestilte cder og koder og var på nett i februar. 4mnder for å komme seg på nett er latterlig.

 

xbox er sykt mye bedre på online-tjenester

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...