knfornes Skrevet 13. februar 2005 Skrevet 13. februar 2005 jeg sliter med instruksjonene fra intel xeon og asus. I cpu veiledningen står det: This processor thermal solution requires a spring mechanism to be attached under the main board. These springs should be included with the main board. Så langt er alt ok, og disse "springs" følger også med i pakken til hovedkortet. Problemet er at det vises i tegningene til xeon hvordan disse skal festes, men i asus sin veiledning står det ingen ting om det. Så hvis noen har erfaring med dette og ønsker å dele sin viten så kom med det. Jeg kommer til å ta kontakt med leverandøren av delene også, og poster løsningen så snart jeg vet noe mer. mvh knf
prinsen Skrevet 13. februar 2005 Skrevet 13. februar 2005 (endret) det er bare å sette det sammen....stålplaten under hovedkortet og den svarte firkantede plastrammen på oversiden.skru det sammen og kryssteit skruene passe hardt..det følger også med 2 svarte plastbrakketter,men de skal du ikke bruke. forøvrig vil jeg anbefale deg å bruke noe annet enn boxed vifte,fordi den bråker noe helt forferdelig....dessverre er det ikke mye utvalg til socket603 og 604,så du må i så fall improvisere....sjekk http://forums.2cpu.com/showthread.php?thre...30&pagenumber=4 Endret 13. februar 2005 av prinsen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå