robgar Skrevet 13. februar 2005 Skrevet 13. februar 2005 Hei, jeg har spilt Lotr BfME nå i rundt omkring 2 måneder. Men når jeg skal spille online, fpr jeg til tider denne feilmeldingen: Kampen om Midgard kan ikke opprette forbindelse med andre spillere. Dersom problemet vedvarer, og du benytter innretninger for NAT eller Brannmur: Klikk på NAT-oppdatering i alternativer menyen. Dersom du bruker D-Link, trykker du på sendingsforsinkelses knappen alternativer-menyen. Dersom du fortsatt ikke kan koble til, bør du vurdere å åpne en port i brannmuren. Jeg har trykt på oppdater NAT før hver eneste gang jeg skal spille. Noen ganger klarer jeg å spille mot andre, andre ganger ikke. Foreksempel mot en venn av meg, da får jeg alltid denne feilmeldingen. Internett tilkoblingen er fra Nextgentel, med "rutermodemet" Netopia 3351. Er det noen innstillinger jeg må gjøre inne i denne, og om så, hvordan?? Ellers hva kan jeg gjøre for å bli kvitt dette problemet, og evnt. hvordan åpner jeg porter i denne ruteren (Netopia 3351). Takker for svar, Robgar.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå