Gå til innhold

Trenger hjelp til å slette filer og mapper

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er noen tomme mapper og noen rester etter programmer som jeg vil slette, men får ikke til. Når jeg prøver å slette de så står det at de er i bruk. Så jeg gikk inn i safe mode og der fikk jeg slettet de. Men da jeg restartet til vanlig modus, så var alt tilbake igjen som vanlig, og alle filene var tilbake igjen :dontgetit: . Jeg har skrudd av system restore og tømt papirkurven også.

Hadde blitt veldig glad for litt hjelp med å få slettet dette :thumbup:

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Sørg for at du får slettet alle rester etter programmene, det inkluderer også registernøkler.

Endret av @kd
Skrevet (endret)

Nå har jeg søkt i gjennom registeret og slettet alt som går til den mappen, men jeg får ikke slettet da heller. Og etter jeg restarter så er alle registernøklene tilbake igjen :( . Det virker veldig håpløst det her... Noen andre som har noen fantastiske tips??

EDIT: Innlegg nr. 444 :fun::evil:

Endret av sablabra
Skrevet

Det skal fungere fint hvis du får slettet alle filer og registernøkler til programmene. Er du helt sikker på at du fikk fjernet alt?

Skrevet

Nei, nei, nei. Det er ikke virus eller noe sånt. Det er helt ufarlig filer, men jeg vil bare ha de bort :yes: . Jeg får prøve å gå over registeret en gang til da :blush:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...