Zupermartin Skrevet 12. februar 2005 Skrevet 12. februar 2005 Okay, dette er casen... Ettersom at posten-norge og Gamezone.no ikke har klart å få WoW levert i postkassa mi enda, har en kompis tilbudt meg 10dagers gjestepasset som er med i CE-pakka. Dette høres jo fint ut, mener jeg. Men så blir jeg litt usikker da, for kan jeg fortsette å spille på samme konto når jeg får retail? Det blir litt bortkasta, egentlig, hvis jeg spiller med 10dagers passet nå i helga, og får retail på mandag (mest sannsynlig). Da må jeg jo uansett starte på nytt, noe jeg ikke gidder... Noen som har noe peil på dette? -Martin
Arve Systad Skrevet 12. februar 2005 Skrevet 12. februar 2005 Står på blizzard sine sider at du får fortsette på samme account, men korleis "overgangen" skal gå er eg usikker på - altså det med å skifte fra 10-dagerspasset sin kode til din egen retail kode. Er sikkert ikkje verre enn å gå på account-options og skifte eller noke, så eg trur det går bra.
Zupermartin Skrevet 12. februar 2005 Forfatter Skrevet 12. februar 2005 Ah, det høres kjempeknall ut! Takk skal du ha
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå