Christian. Skrevet 11. februar 2005 Skrevet 11. februar 2005 (endret) Hjelp! Byttet en ide kabel inni pcen (hk til dvd) og da jeg skulle starte opp pcen igjen funket ikke grafikkkortet (Albatron GeForce FX5900), viften gikk i 10/15sec og det kom ikke noe bilde på skjermen... Noen som har ide til hvordan det problemet kan løses? har sjekket at kabler var helt inni ol. Fra forje tråd: Kommer ikke inn i bios ettersom det ikke kommer noe bilde på skjermen, har teste å koble tilbake på den gamle ide kabelen uten at det hjalp noe... Endret 11. februar 2005 av ChRiStiAn^
Christian. Skrevet 11. februar 2005 Forfatter Skrevet 11. februar 2005 Er en 1/2 år gammel amd 64 3400+ med 1gb ram og 74GB Rapotor HDD S-ATA
grimsqueak Skrevet 11. februar 2005 Skrevet 11. februar 2005 Har du prøvd å ta ut og sette inn skjermkortet igjen? kan være at du dultet borti det når du byttet ide-kabel, og at det dermed er dårlig kontakt..
Christian. Skrevet 11. februar 2005 Forfatter Skrevet 11. februar 2005 Har tatt det inn og ut et par ganger nå uten hell, virker nesten som det er en feil som er umulig å rette, tar å ringer kundeservice hvor jeg kjøte kortet og hører med dem
jaf Skrevet 11. februar 2005 Skrevet 11. februar 2005 Har tatt det inn og ut et par ganger nå uten hell, virker nesten som det er en feil som er umulig å rette, tar å ringer kundeservice hvor jeg kjøte kortet og hører med dem prøv og åpne pc`n og ta ut batteriet.Det skal resette biosen(sett det selvfølgelig inn igjen)
nikhuse Skrevet 11. februar 2005 Skrevet 11. februar 2005 Ja, clear Cmos er en fin ting før du prøver noe annet..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå