Gå til innhold

WoW og gamesmix

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noken her som har bestilt WoW på Gamesmix og fått det? Eg bestilte for ei veke sidan og har ikkje fått det. Er ganske skuffa og irritert nå ja!!!!!!!. Siste gang eg bestiller frå den butikken!!!!!!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

bestilte fra gamesmix....kom ikke i posten i dag...stakk innom elkjøp og kjøpte der i stedet...

da blir det angrerett og unødvendige utgifter for gamesmix...

Skrevet
haha, jeg sente gamesmix en mail bare. sa avbestil 'orde nummer' også navnet mitt :p

Gamesmix er en av de tregeste jeg noen gang har handlet med, bare så det er sagt..

Og jeg bor i samme by som de sender ut fra.

En gang fikk jeg et spill 1 uke etter release

Skrevet
Skamme seg bør de gjøre. Jeg bestilte det for 4-6 dager siden. Lå det i postkassen min i dag. nei!!!

Er så forbanna irriterende.. :mad:

Bare så en ting er sagt: ALDRI bestill fra gamesmix UANSETT hvor du bor i landet, hvis du vil ha et spill på releasedagen

Skrevet

Fra Gamesmix sine sider:

Kjære kunde,

På grunn av den store interessen og det store antall forhåndsbestillinger av World of Warcraft så har Blizzard besluttet at de ikke kan utgi det volumet av spill som etterspørres.

Dette er på grunn av at Blizzards servere for onlinespill ikke klarer av flere spillere i dag.

Oppgradering av denne server pågår akkurat nå og vi venter flere spill innom et par uker når onlinespill er mulig for flere spillere på denne server.

Vi sender de resterende spill til de kunder som ikke fått leveransen så fort vi får in disse på lager.

Vi beklager på det sterkeste.

Var det nå jeg skulle bli gretten? :realmad:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...