Gå til innhold

Vi Er I Gang - Ny offisiell "norsk" server!

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Det blir nok Burning Blade på meg.

Jeg spilte på PvE-server i betaen, så nå er det på tide å prøve PvP en runde!

*glede seg til å være ferdig på jobb og komme seg hjem og spille*

:devil:

edit: fint å få servernavnet riktig

Endret av ZiggWarth
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Idiotisk at man må skrive inn kredittkort uansett når man skal registrere seg.

Alle har vel et Visa eller Visa Electron liggende. Trenger ikke være penger på det.

EDIT: Ikke norsk Electron nei... Pottit-nasjon...

Endret av Odland81
Skrevet (endret)

hahaha. nå var det på nippet før jeg svimte av her, drev og skulle mekke account, og kom til cd-key delen, men hvor pokker var cd-keyen! Jeg begynte å bla febrilsk i boka, se bak på coveret med lupe, read me filer osv. drev samtidig og innstalerte spillet, og da jeg tar ut cd 3 ser jeg jaggu en hyggelig klistrelapp på coveret under cden, mulig å være så blåst, var sekundet unna å ringe spaceworld å spørre hvor faen cd-keyen min var. Man tenker vel ikke klart når man gleder seg hehehe :)

Endret av MaxXRebo
Skrevet

Alle har vel et Visa eller Visa Electron liggende. Trenger ikke være penger på det.

jeg har det ikke!!

Skrevet (endret)

Massevis at VISA her, men alle er "Invalid credit card number"

Herregud...

edit: Nå har jeg ikke flere forsøk igjen heller... :nei:

Endret av Dandar
Skrevet

Massevis at VISA her, men alle er "Invalid credit card number"

Herregud...

Nå vet jeg ikke hvordan registreringen fungerer, men jeg regner med man må registrere nummeret på visaen og kontrollnummeret. Visa electron har ikke dette, og vil da mest sannsynlig ikke fungere.

Men alle har vel en mor eller far med et visa kort? :thumbup:

Skrevet
Nå vet jeg ikke hvordan registreringen fungerer, men jeg regner med man må registrere nummeret på visaen og kontrollnummeret. Visa electron har ikke dette, og vil da mest sannsynlig ikke fungere.

Men alle har vel en mor eller far med et visa kort? :thumbup:

Hvis du leser litt på wow-europe.com så ser du at Visa Electron skal være mulig å bruke.

There will be a number of payment methods available to European players wishing to subscribe to World of Warcraft. At the end of the one-month free subscription period, which is included with the retail version of the game, players will be able to continue playing using a variety of payment methods. Payment in euros and English pounds will be accepted and will include the following methods:

* Major credit cards: Visa (including Electron), MasterCard, American Express.

* Local cards: Carte Bleue (France), Switch, Solo and Delta (United Kingdom).

* Electronic Direct Debit: ELV (Germany).

Skrevet

Spørsmål: Om jeg velger PvE serveren... betyr dette at jeg ikke kan spille på en PvP server senere? Hvordan funker dette? Er ny spiller og tror ike jeg er klar for PvP.

Skrevet (endret)
Spørsmål: Om jeg velger PvE serveren... betyr dette at jeg ikke kan spille på en PvP server senere? Hvordan funker dette? Er ny spiller og tror ike jeg er klar for PvP.

Neida, er null problem å spille på PvP-servere selv om du velger en PvE-server nå.

Kan lage mange karakterer pr. server faktisk... :)

Endret av djorgen
Skrevet

Nytt Spørsmål: Holder på med den der Blizzard Downloader, men den har stått fast på 91% i 20 minutter, nå! Men den fortsetter å UPloade!? Hmm..

Skal det være sånn?

Skrevet
hahaha. nå var det på nippet før jeg svimte av her,  drev og skulle mekke account, og kom til cd-key delen, men hvor pokker var cd-keyen! Jeg begynte å bla febrilsk i boka, se bak på coveret med lupe, read me filer osv. drev samtidig og innstalerte spillet, og da jeg tar ut cd 3 ser jeg jaggu en hyggelig klistrelapp på coveret under cden, mulig å være så blåst, var sekundet unna å ringe spaceworld å spørre hvor faen cd-keyen min var. Man tenker vel ikke klart når man gleder seg hehehe :)

Akuratt samme skjedde meg meg :!:

Men nå skal det spilles! :thumbup:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...