Retroboy Skrevet 10. februar 2005 Skrevet 10. februar 2005 Da det kan se ut som om PSP release blir utsatt i Europa så har jeg lekt litt med tanken å bestille PSP fra USA. På ebgames.com (http://www.ebgames.com/ebx/product/520683.asp) har jeg funnet et ganske bra tilbud: Sony PSP system which includes: - PSP Hardware - 32 MB Memory Stick Duo - Headphones with remote control - Battery pack - AC adaptor - Soft case and cleaning cloth - Movie/music/game video sampler UMD disc including multiple non-interactive game demo - And for the first one million PSP Value Packs shipped, a special UMD video release of the feature film Spider-Man 2 from Sony Pictures Entertainment. - One PSP accessory of your choice from a list of several launch accessories - Three games of your choice from the finalized list of launch titles Dette får man til $399.95 (NOK 2680) i tillegg kommer: Frakt: 315,- ($47) Tollgebyr: 150,- MVA: 670,- Annet: (er det noen som vet om det kommer noe mer i tillegg??) Totalt skulle dette bli ca: 3800,- NOK Og da får man med hele spillmaskin bundelen, en tilleggs "accessory" + 3 spill Synes dett høres ut som en bra deal. Noen som kunne tenke seg dette?? Retro....
Togo Skrevet 10. februar 2005 Skrevet 10. februar 2005 Jeg tror nok jeg kommer til aa kjoepe den her, ja.
Retroboy Skrevet 10. februar 2005 Forfatter Skrevet 10. februar 2005 Tror dere det er dyrt?? Tipper prisen her i norge vil ligge på ca 2000,- for PSP også kommer spill i tillegg Hvis hvert spill koster 500,- og da blir det 1500, bare på det. Og så kommer sikkert både spill og maskin mye tidligere over der. I tillegg får man i USA dealen: - Spiderman film - Demo disk - Fritt valg accessory HeavenHell, du skal vel ikke over til norge i sluttan av mars vel Retro....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå