Solid Skrevet 9. februar 2005 Skrevet 9. februar 2005 Jeg klarer ikke å logge på og kommer ikke inn på steampowererd.com for troubleshooting. Noen andre som har det problemet? Dette er helt håpløst. Noen som også vet hva man kan gjøre?
Antonio Montana Skrevet 9. februar 2005 Skrevet 9. februar 2005 Har det samme problemet Trodde Steam hadde shutta down accounten min men er nok kommet ut en ny oppdatering, så serverne er nok en gang overbelastet
Solid Skrevet 9. februar 2005 Forfatter Skrevet 9. februar 2005 Bra at det ikke er pc'en min som velger å ta kvelden. Men fortsatt .
Blue--Sky Skrevet 9. februar 2005 Skrevet 9. februar 2005 (endret) Jeg og, utrolig irriterende...... Endret 9. februar 2005 av Blue--Sky
Belarnion Skrevet 9. februar 2005 Skrevet 9. februar 2005 http://www.dagbladet.no/kunnskap/2005/02/09/422943.html kan dette være en årsak?
Blue--Sky Skrevet 9. februar 2005 Skrevet 9. februar 2005 http://www.dagbladet.no/kunnskap/2005/02/09/422943.html kan dette være en årsak? Tipper det........ Så sinnsykt irriterende (bra vi ikke spiller caln match i dag(far cry)......)
DevN Skrevet 9. februar 2005 Skrevet 9. februar 2005 Catch-linje her. No problemo. Logget ut og inn på Steam, koblet til en server - funket utmerket. SteamPowered.com funker også fint. Sitter alle med problemer med en Telenor-linje, elns?
Solid Skrevet 9. februar 2005 Forfatter Skrevet 9. februar 2005 OI, hva gjør vi nå *løper ut i gatene, knuser vinduene og river med meg alt av mat* Hjelp
Blue--Sky Skrevet 9. februar 2005 Skrevet 9. februar 2005 OI, hva gjør vi nå *løper ut i gatene, knuser vinduene og river med meg alt av mat* Hjelp hahaha (ja det er like før nå )
Antonio Montana Skrevet 9. februar 2005 Skrevet 9. februar 2005 F*** telenor og hele steam, jeg stikker og ser på lost noe jeg anbefaler dere andre å gjøre å
Solid Skrevet 10. februar 2005 Forfatter Skrevet 10. februar 2005 F*** telenor og hele steam, jeg stikker og ser på lost noe jeg anbefaler dere andre å gjøre å Offtopic. Faen det er ikke sant. Jeg glemte det. I går var en dårlig dag.
Lonely Wolf Skrevet 10. februar 2005 Skrevet 10. februar 2005 jeg har ikke kunnet bruke STEAM på 3 måneder jeg!
ELF Skrevet 10. februar 2005 Skrevet 10. februar 2005 jeg har ikke kunnet bruke STEAM på 3 måneder jeg! Ikke jeg heller! står bare hele tiden " Cannot connect to Steam Network. " Har prøvd alt som står på Stempowered.com men til ingen nytte, er ganske pist off på Steam!
Blue--Sky Skrevet 10. februar 2005 Skrevet 10. februar 2005 jeg har ikke kunnet bruke STEAM på 3 måneder jeg! Ikke jeg heller! står bare hele tiden " Cannot connect to Steam Network. " Har prøvd alt som står på Stempowered.com men til ingen nytte, er ganske pist off på Steam! hadde lignende problem for noen uker siden, problemet var at en oppdatering på northon internett security blokka steam, så jeg måtte deaktivere nis når jeg skulle spille....
Algron Skrevet 10. februar 2005 Skrevet 10. februar 2005 Steam virket ikke igår kveld for meg Men det funker heldigvis nå!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå