ka1ser Skrevet 9. februar 2005 Skrevet 9. februar 2005 Jeg prøver å følge Newt32's guide over hvordan jeg skal lage ett cs map. Dette var greit å følge, men jeg får ikke til dette "Når du har laget den trykker du på Enter knappen (mens du holder mus pekeren over front (y/z)), da kan du se i 3D vinduet hvordan det vil se ut ingame." Altså å se det jeg har laget etter jeg har laget det, er det noe galt med texturene mine? hjelp!
galaxee Skrevet 9. februar 2005 Skrevet 9. februar 2005 Nå skjønner eg ikke helt spørmålet ditt, kva er det du ikke får til? lage vegg? vis camera bare viser en firkanta linje eller hele texturen er blå, så trykk view -> 3D texture polygons husk å velge en texture før du lager veggen
ka1ser Skrevet 10. februar 2005 Forfatter Skrevet 10. februar 2005 Okei.. Kan prøve å si det på en annen måte, det jeg ikke får til er altså å se det jeg har laget i camera vinduet. Når jeg har laget den første grå flaten, så kan jeg ikke se den i 3d bildet.
ka1ser Skrevet 11. februar 2005 Forfatter Skrevet 11. februar 2005 Vær så snill å svar! jeg klarer ikke å lage map
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå