Gå til innhold

hjelp til å finne ut hva et spill heter

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg husker at jeg har spilt et spill der man langde sånne biler og så sloss man med de etterpå, men jeg husker ikke hva spillet het. det har gått sånt programm på discovery hvor dem gjorde det samme.

hvis noen veit eller husker det, så er det bare å poste :!:

takk

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Tenker du kanskje på "Junkyard Wars"? Der hvor de bygger biler og diverse farkoster ut av ting de finner på søppeldynga? Hvor to lag på 4 konkurrerer mot hverandre.

Det var også et annet program hvor lag fra forskjellige deler av verden deltok med egne bygde biler. Tre lag deltok i hvert program, de måtte kjøre gjennom hinderbaner, og den bilen som kom sist i en runde ble ødelagt?? men husker ikke hva det programmet heter :(

Det er også et tredje program hvor de bygde biler, tre lag i hvert program, men der kappkjørte de bare på en bane til slutt, og den bilen med finest finish fikk starte lenger foran de andre. Husker heller ikke hva det het :hmm:

Håper jeg kunne hjelpe og ikke forvirret deg istedenfor :D hehe

Endret av knight_darklord
Skrevet

tusen takk for hjelpa, folkens! jeg fant det :!:

det heter Robot Arena. du bygger sånne fjernstyrte biler med hammer og saks o.l. på og så sloss du mot andre biler. meninga er da å ødelegge andresine biler

tusen takk, igjen :p

post-187-1107978366_thumb.png

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...