Gå til innhold

PvE server valg

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet at det er mange store og ambisiøse pvp guilds som planlegger å spille på samme server. GuildofSun, Nolby Pride og WarLegends er blant de som prøver å få til skikkelig konkurranse.

Spørsmålet er dermed om det er noen som vet om det samme blir gjort av/med de største og eller mest ambisiøse PvE guildene?

Det er svært mye pvp også på pve serverne, forskjellen er bare at vi velger pvp når vi har lyst. Og med implementeringen av Battlegrounds så tror jeg vi får tilfredstilt våre pvp behov siden vi også vil gjennomføre organiserte pvp raids ihvertfall 1 gang i uken.

Vi er interesserte i litt konkurranse på den serveren vi velger fortrinnsvis fra horde guilds(selvfølgelig), men også fra alliance guilds mtp. hvem som først beseirer Onyxia og gjennomfører MC m.m.

Besøk gjerne vårt public forum:

www.exiles.okkelmo.com

: )

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ah, vel i så fall beklager jeg, trodde du mente de norske pga. at dette er et norsk forum ;)

Men back to topic :

Jeg tviler på at noen har organisert mye ennå, nettp fordi server navnene ikke er blitt offentlig gjort ...

Skrevet

Vel som sagt så har de fleste ambisiøse pvp guildene gjort det. Man kan bli enige om første server, nederste, server nr.11, første server som begynner på eller etter bokstaven N osv.

Skrevet

Har hørt om GoS-serveren, ja. Den er ikke dum. Heller ikke dum idé du kommer med. Det eneste problemet er vel at det kanskje er litt sent å komme med? Ellers tror jeg nok mitt guild muligens er med på noe sånt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...