Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Lyd utgangen skurrer


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9018234

JVD; Jeg har faktisk hatt/har samme problem. Problemet er at mic'en skurrer/har en høyfrekvent lyd når den brukes til innspilling. Utgangen bak får jeg ikke aktivert (ingen kjente instillinger i bios, bare OnBoard Audio ON:OFF). Dette har egentlig vært en mysterium veldig lenge for meg og vet faktisk ikke i det hele tatt hva som skaper uoverensstemmelsen. Dog i det siste er denne blitt mindre/forsvunnet til tider, men hvordan har jeg ingen anelse om; Og ja, jeg har nok testet det meste som er å se på angående feilkilder til problemet, noe som gjør alt -enda- mer weird.

 

Kloke råd er alltid velkomne, fordi her er det tydeligvis flere i samme båt.

 

mvh

Sobient

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9018234

Saet; Hadde vært blinkers om du kunne poste et skjermskudd av hva du trykte på, fordi jeg har vært innom akkurat dette, uten hell. :/ Har faktisk -aldri- fått benyttet mic-inn kontakten bak på sff'en.

 

mvh

Sobient

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9018234

Hvilke drivere brukte du? Chipsettet på min SN85G4V2 er Nforce 3 150, men lydbrikken er realtek alc650. Jeg har til dags dato valgt å ikke installere Nforce sin, og heller gå for realtek sin egen driver for lyden. Har før prøvd begge, dog med samme utfall.

 

mvh

Sobient

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...