duveit Skrevet 7. februar 2005 Skrevet 7. februar 2005 Kjoepte en laptop fra multicom for ca en uke tilbake, og oppdaget at skjermen har en 3-4 doede pixler, naa er jeg i england saa det blir ikke aktuelt aa sende tilbake, men lurte bare paa hvor vanlig dette er, og om du hadde klaget paa det?
lavizh Skrevet 7. februar 2005 Skrevet 7. februar 2005 3-4 døde pixler er litt uvanlig på en bærbar. Personlig hadde jeg sendt den tilbake til Multicom.
vinagunner Skrevet 7. februar 2005 Skrevet 7. februar 2005 se lengre ned på tråden om netshop kunden (1557) som ikke får klagen godkjent fordi...
SunChaser Skrevet 7. februar 2005 Skrevet 7. februar 2005 er ikke selvfølge at man får returnert et produkt for at LCD skjermen har døde pixler... er ikke 0 toleranse på det, verken på LCD tv`er, digi. kamera og bærbar pc. Men du kan jo såklart bruke angre fristen å få pengene tilbake om det er under 2 uker siden du kjøpte...
ken36 Skrevet 7. februar 2005 Skrevet 7. februar 2005 3-4 døde pixler er litt uvanlig på en bærbar. Personlig hadde jeg sendt den tilbake til Multicom. For å få ny skjerm grunnet pixelfeil, må det være min 5stk døde.
kenthlar Skrevet 8. februar 2005 Skrevet 8. februar 2005 Prøv å la skjermen stå på i et døgn.....hjalp hos meg..den døde våknet til live igjen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå