Gå til innhold

Saga of Ryzom - PROBLEMER etter installasjon

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei dere!

Noen som har prøvd dette spillet? Jeg lastet ned og skulle forsøke "Free Trial version" av SOR. Etter at jeg installerte spillet har jeg STORE problemer med å spille 3D spill. CS Source, Doom 3 og 3DMark 2005 "stammer" seg i vei og er SIRUP. Det er kun ved 3D animering at datamaskinen blir sirup. Broodwar kjører så det griner.

Dette skjedde etter at jeg installerte "The Saga of Ryzom" (SOR), og jeg er ganske sikke på at det er en sammenheng med installasjonen av SOR og problemene.

Selv har jeg gjort følgende:

-Forsøkt å avinstallere spillet, men det finnes ingen avinstallerings funksjon og det er ingen opsjon for dette i "legg til/fjern...." i Kontroll panelet.

-Etter samtale med Support for SOR har dem sagt at det skal holde med å slette mappen hvor det ble foretatt installsjon. Det hjelper IKKE!

-Jeg har reinstallert skjermkort drivere

-Kjørt DxDiag og alt er OK

-Har forsøkt litt forksjellig i BIOS, men jeg er ikke enig at det burde være nødvendig, når alt funka fint før SOR installasjon. Problemene kom etter SOR installasjon og har siden ikke villet fjerne seg.

-Jeg har fjernet alle "entries" i registeret til Ryzom, men jeg vet jo ikke om alt er fjernet ifm SOR installasjonen. Support for SOR sier at spillet ikkke skriver til registeret, noe jeg finner vanskelig å tro da jeg har funnet "entries" selv.

-Har kjørt Adaware og oppdatert virus søk, etter påstand fra SOR support at det måtte være en Trojaner som slo til :thumbdown:

Av HW kjører jeg uten OC:

-Athlon 64 3200+

-1GB PC 3200 Minne

-WDD 10k Raptor disk med masse plass

-Sapphire ATI RADEON 9600XT 128Mb

-MSI K8N Neo 2 Platinum Hovedkort

Noen som har hatt lignende problem og kan gi et tips på hvordan ordne dette?

Om ikke det finnes en måte å bli kvitt dette på så anbefaler jeg de fleste med lignende HW konfig som meg å styre unna dette spillet. Spesielt siden det ikke finnes en skikkelig avinstallerings funksjon.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...