-Teddy- Skrevet 6. februar 2005 Skrevet 6. februar 2005 Kan jeg koble PS2 memorycard til PC? Mormi har nemlig slettet savegamsa fra GTA:SA og jeg vil prøve å gjenopprette de. Er det mulig? Er litt desperat.
slash Skrevet 7. februar 2005 Skrevet 7. februar 2005 (endret) HAHAHA! :!: sorry at jeg ler, men dette var litt morro.. Hvorfor har mor di slettet savegames til gta san andreas? For å spare plass til et annet spill, eller bare som generell avstraffing siden du er for ung? Om det var for å få plass til andre savegames så er sikkert dataene dine overskrevet og tapt for alltid. Om de bare er slettet, så tror jeg fremdeles det er en ekstremt liten sjangse for at du kan få de tilbake. Minnekort er tross alt flashbrikker. Hvor langt hadde du kommet da? :!: //edit: jeg har aldri hørt om noen ps2minnekort->pc adapter. Men med det er det ikke sagt at det ikke finnes. :!: :!: Endret 7. februar 2005 av slash
-Teddy- Skrevet 7. februar 2005 Forfatter Skrevet 7. februar 2005 HAHAHA! :!: sorry at jeg ler, men dette var litt morro.. Hvorfor har mor di slettet savegames til gta san andreas? For å spare plass til et annet spill, eller bare som generell avstraffing siden du er for ung? Om det var for å få plass til andre savegames så er sikkert dataene dine overskrevet og tapt for alltid. Om de bare er slettet, så tror jeg fremdeles det er en ekstremt liten sjangse for at du kan få de tilbake. Minnekort er tross alt flashbrikker. Hvor langt hadde du kommet da? :!: //edit: jeg har aldri hørt om noen ps2minnekort->pc adapter. Men med det er det ikke sagt at det ikke finnes. :!: :!: Ikke moro! Ho skulle spille av en DVD film... Jeg startet filmen og satte på pause og sa "trykk på den knappen der, så starter du filmen, og den der så spoler du fremover" (Forklarte i 5 min). Ho fikk startet filmen. Men da ho skulle spole restarta ho hele maskinen og kom inn i browser... Ho visste ikke hva delete betydde og sletta faktiskt: GT4: Prologue GTA: SA GTA: Vice City +++ Siste savegamet jeg hadde igjen var ifra 2003! Jeg sov nemlig under hendelsen. Hadde forresten akkurat fått gull på alle skolene untatt boat school som jeg bare har dreti i, og ellers hadde jeg gjort en hel masse crap som bareer plagsomt å ta egentlig...
GauNodachi Skrevet 13. februar 2005 Skrevet 13. februar 2005 Jeg har svaret du leiter etter Kjøre programmer på minnekort del 1 Kjøre programmer på minnekort del 2 Ved å ta kjøre programmer på minnekort kan man koble ps2 via nettverksadapteren og opp mot en ftp. Ved bruk av PS2 som ftp får du tilgang til å laste opp og ned filer fra memorycard som det passer deg. litt mer om dette her: PS2 Saves Med den siste lenken lærer du om hvordan du kan til og med laste ned filer fra nettet og konvertere dem til standar ps2 format
Glen_ Skrevet 16. februar 2005 Skrevet 16. februar 2005 Noe så sinssykt irriterende... Hvis mora mi hadde gjort det der hadde jeg fjerna minnekortet og alle spillene mine tvert Stilige sider, GauNodachi.. de må jeg huske
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå