_Toppe_ Skrevet 5. februar 2005 Skrevet 5. februar 2005 (endret) Hei Jeg skal selge et Sony F828 med følgende utstyr. 1 stk original Sony HVL-F32X ekstern blits 1 stk originalt UV-filter 1 stk originalt polarisasjonsfilter 1 stk original adapterring 1 stk original vidvinkel-linse 2 stk originale batterier 1 stk 512MB minnebrikke CF-highspeed Bæreveske og original embalasje følger også med. Kamera er ca 1 år gammelt og fremstår som helt nytt. Nypris hos MPX i dag ca 15.000.- Hva mener dere er en fornuftig pris for dette? Mvh Toppe Endret 5. februar 2005 av _Toppe_
F828 Skrevet 5. februar 2005 Skrevet 5. februar 2005 Vil tro 8.500,- til 9.000,- kanskje. men du kan godt selge vidvinkelen til meg Når det er sagt, tror jeg du vil få mest igjen om du selger det løst på f.eks QXL. F828
skarsk Skrevet 5. februar 2005 Skrevet 5. februar 2005 Prisen på F828 er i følge akamera.nos prisguide kr 6775,-. En som er interessert i kamera, ønsker neppe å betale for ekstrautstyr som han kanskje ikke har bruk for? Bruktpris? Tja, si det...
JoHu Skrevet 6. februar 2005 Skrevet 6. februar 2005 "Tilbud og etterspørsel". Her er det etterspørselen etter brukte 828 som styrer prisen. Det er jo bare å prøve en pris, kanskje rundt det F828 antyder, og se om du får bud. Noen vil kanskje heller prioritere på nytt kamera, slik "skarsk" antyder, og heller bygge på med nødvendig ekstrautstyr etterhvert.
_Toppe_ Skrevet 8. februar 2005 Forfatter Skrevet 8. februar 2005 Takker for tilbakemeldinger. Hvis noen skulle være intressert så ta kontakt. Jeg legger etterhvert en annonse på bruktmarkedet også. Mvh Toppe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå