Lucas Skrevet 4. februar 2005 Skrevet 4. februar 2005 Ny mus matte skal jeg ha har MX510 med nye skates og funcen gikk ut vindue her om dagen, Hvordan er underlaget ? bråker den mye ? Takker for tilbakemeldinger *skal bestille idag*
ZeZar is BACK Skrevet 4. februar 2005 Skrevet 4. februar 2005 Den er helt stille. Er egentlig en god matte =) Anbefales, though VELDIG stor på LAN =) hehe Men med mx funker den fett, though razer er vel den beste på Qpad Har selv 4.0 på funC og vil heller ha Qpad tror jeg =) Men FunC er fet den liksom å =-)
cheeplix Skrevet 4. februar 2005 Skrevet 4. februar 2005 Qpad er herlig. Null støynivå. Du får den i tre forskjellige størrelser. I tillegg er den veldig snill mot skatene i motsetning til enkelte andre matter.
Lucas Skrevet 4. februar 2005 Forfatter Skrevet 4. februar 2005 er overlaget den samme som evergilde ? eller er det hard plast eller ?
Chief_R-W Skrevet 4. februar 2005 Skrevet 4. februar 2005 (endret) Har bare gode ord om Q-Pad finnes ikke bedre. Har Prøvd Func 1030, IceMat, Steelpad 4D men dette var noe helt annet. Den BESTE matta jeg har hatt. Matta er av et veldig glatt tøy stoff. Ikke bli skremt av ordet TØY er helt herlig matte! Endret 4. februar 2005 av Chief_R-W
Lucas Skrevet 4. februar 2005 Forfatter Skrevet 4. februar 2005 Har bare gode ord om Q-Pad finnes ikke bedre. Har Prøvd Func 1030, IceMat, Steelpad 4D men dette var noe helt annet. Den BESTE matta jeg har hatt. Matta er av et veldig glatt tøy stoff. Ikke bli skremt av ordet TØY er helt herlig matte! Akkurat det jeg ville høre Da har jeg hørt deg jeg ville høre for å overbevises, nå gjenstår bare hvilken størrelse jeg skal ha, er mye på LAN, også noen trange LAN, så er litt usikker (skal tegne opp på ark og se )
Warlord Nazdreg Skrevet 4. februar 2005 Skrevet 4. februar 2005 har samme musa, og Qpad. Det er helt lydløst. Og god...."glid". Har hatt den med på LAN, så når du legger den på bordet blir det lite plass for alt annet hehe. Anbefaler den veldig mye.
Winydancer Skrevet 6. februar 2005 Skrevet 6. februar 2005 Anbefales her og Eneste som jeg kan slå ned på er min egen feil, LITT stor str jeg kjøpte..
Chief_R-W Skrevet 6. februar 2005 Skrevet 6. februar 2005 Den virket veeeeelig stor med en gang men etter et par mnd er jeg blitt vant til den og virker ikke så stor lenger. Men for morrokskyld prøvde jeg IceMat i et par sekunder og den var alt for liten så glad Q-Pad er blitt laget. Stor nok for alle og mange størrelser.
zebe Skrevet 7. februar 2005 Skrevet 7. februar 2005 Qpad XXXL er veldig bra, spesielt med razer diamondback glir den som en drøm. Om du har en annen mus som ikke glir så bra, så er det bare å kjøpe Qpad-skatez.
Lucas Skrevet 7. februar 2005 Forfatter Skrevet 7. februar 2005 har bestilt Qpad midsens tror jeg det var (middels ihvertfall) og QPAD skatez men så tar det 1 uke før posten kommer hit :S
Gjest Slettet-QqZexW9o Skrevet 7. februar 2005 Skrevet 7. februar 2005 Bestilte en selv akkurat etter den positive omtalen her. Har prøvd mange og sitter med func som fungerer svært bra men søker etter den siste lille fraggen...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå