MoFFaSSa£ Skrevet 6. mars 2005 Skrevet 6. mars 2005 (endret) Har begynt å spille igjen etter nærmere et havlt år med pause. Min Acount er: Kungen7899, og har en pal i lvl 41 som høyeste, og spiller for det meste ladder. Edit: Har levla fra 41 til 50 Endret 6. mars 2005 av MoFFaSSa£
Gjest Skrevet 6. mars 2005 Skrevet 6. mars 2005 Off-topic: En ting er hvertfall bombesikkert... dere Diablo-fans hadde digget World of Warcraft!
Ø.B. Skrevet 6. mars 2005 Skrevet 6. mars 2005 Driver å vurderer world of warcraft men det går mot eksamenstider..
Totti Skrevet 7. mars 2005 Skrevet 7. mars 2005 Spiller utelukkende hardcore ladder: acc name: Geirkri Har mistet et par lvl 70 ++ chars i løpet av helgen (de 2 første jeg fikk over lvl 70 etter jeg startet på nytt i midten av februar), nå har jeg en lvl 72 javazon atm som jeg begynner å få litt items til :-) (duriel`s shell, thunderstroke, og razortail atm, men får inn titans og et par andre ting i løpet av et par dager :-) )
jh_ Skrevet 7. mars 2005 Skrevet 7. mars 2005 Off-topic: En ting er hvertfall bombesikkert... dere Diablo-fans hadde digget World of Warcraft! Begynner å bli en stund siden jeg spilte d2 nå, og har lurt litt på hvordan wow er, om det kan erstatte de gode minnene jeg har fra d2 . Har aldri spilt det, har kun sett noen få screenshots av det fra noen brukere her på forumet. Kan det sammenlignes med d2? Isåfall, på hvilken måte? Er det kun mulig å spille det på nettet, eller er det en single-player -mulighet også? Er litt bortkastet å kjøpe spillet om det kun er mulig å spille på nettet, da jeg fortsatt sitter på isdn
Den Polse Skrevet 7. mars 2005 Forfatter Skrevet 7. mars 2005 Somla meg til å begynne med wow forrige uke, har en lvl 20 paladin nå, digger det ja. Blitt litt lite cs og diablo siden jeg installerte wow Er det bare noe jeg innbiller meg eller har tiden før en char expirer gått ned til 35 dager uansett lvl ? Var å besøkte søstern min, og sjekka innom noen accounter, da var det 2x dager på de fleste characterne mine og noen mules og lav lvl folk hadde expira. Når jeg var innom de forskjellige folka fikk jeg bare 35 days to expiration. Noen som vet noe mer om dette?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå