Gå til innhold

Skjerm knust på CL56 - alternativer/muligheter

Gjest Slettet+9817234daf

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg føler med deg wh1te , hadde klikka for meg om noen hadde knust skjermen på min laptop.. Nå ville jeg aldri latt min maskin bli stånde i klasserommet (enkelte elever i min klasse er ikke så forsiktige å kan godt komme til å sparke borti sekken med pcen helt "tilfeldig")

Videoannonse
Annonse
Skrevet
1551 er utroolig lekker, og langt ifra så feit man tenker den er (jeg ble veldig overrasket). Faktisk, 2 venner av meg fikk akkurat hver sin 1551, og de er begge veldig fornøyde

Da hadde det vært hyggelig om vennene dine kunne poste sine erfaringer med 1551 i den tråden jeg har laget for det. Så langt har jeg nemlig ikke fått inn noen erfaringer. :yes:

Gjest Slettet+9817234daf
Skrevet
jeg føler med deg wh1te , hadde klikka for meg om noen hadde knust skjermen på min laptop.. Nå ville jeg aldri latt min maskin bli stånde i klasserommet (enkelte elever i min klasse er ikke så forsiktige å kan godt komme til å sparke borti sekken med pcen helt "tilfeldig")

Den lå nedi sekken, temmelig beskyttet, i et hjørne i klasserommet.

Angående pris hos Multicom, så har jeg ikke fått noe svar enda.

Skrevet
Zepto kjører jo slike skall, kan jo høre hva de sier om evt bytting av skjerm/skall/innmat.

Fikk en hyggelig pm av multicom, så det blir nok dem, om panelbytte er aktuelt. :)

Ah, fint da. Hva kom dere fram til? Blir det endel å spare?

Hvor mye kostet skallet, og hvor mye tar et verksted for å bytte innmaten over?? Noen som vet :whistle:

Skrevet

Blir nok barebook på deg ja..

Ang det å skifte skjerm på bærbar så er ikke dette noen vanskelig operasjon i seg selv, fleste panelene bruker standardtilkobling som kan benyttes om hverandre hva produsent angår.. men det blir ofte like dyrt som en barebook

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...