Sir_cruz Skrevet 3. februar 2005 Skrevet 3. februar 2005 (endret) Hei , jeg hadde tengt meg en ventrilo server , men som jeg ser på eks. inne på config fila så må jeg selvølgelig ha et domene (som ikke er så rart) for og legge det ut , er det noen som kan anbefale et billig domene ? jeg skal ikke ha web hotel eller mail eller noe i den duren der , det stiller jeg med selv men det var egetnlig ikke det jeg lurte på , det var ossen jeg skulle sette det opp. kjedelig om jeg kjøper domene og ikke skjønner noe liskom NB: Ventrino er ikke ulovlig og snakke om her ? har nemmelig ikke sett noen andre snakke om det =) takker... Edit: jeg har fått det til på lan (nei, det var ikke noe problem jeg er ikke stokk stein dum :!: ) Endret 3. februar 2005 av Sir_cruz
Iminzilion Skrevet 3. februar 2005 Skrevet 3. februar 2005 trenger domene? Jeg har ikke eget domene på min boks... (og kjører ventrilo Brukte bare gratis forward www.no-ip.com Og fekk da forwarda tuxinator.no-ip.com til min ip. Gratis og enkelt
Sir_cruz Skrevet 3. februar 2005 Forfatter Skrevet 3. februar 2005 (endret) Jeah , tusen takk , men hvordan satt du det opp i Ventrilo ? bare byttet ut infuen du får av no ip og butter det inn i steden for eks. som er der ? har laget en host og fått en IP , vet bare ikke hvor jeg skal putte den er ganske online hosting noob hehe Endret 3. februar 2005 av Sir_cruz
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå