Gå til innhold

Noen her som har testet Cowon Systems iAUDIO M3?


Anbefalte innlegg

Sitter og blar gjennom diverse mp3-spillere, og var på nippet til å bestille meg en SonyNW-HD1 da jeg plutselig kom over en liten skjønnhet jeg ikke hadde sett før. Hennes navn er iAudio m3, og hun har fått en del gode kritikker ute på verdensveven. Bla her.

 

Er det noen her på forumet som har erfaring med spilleren, og i såfall; kjøpte dere den fra datashop.no? Vet ikke hvorfor, men det er ett eller annet som gjør meg skeptisk til den butikken.

 

Erfaringer mottas med takk.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Link til produsentens hjemmeside finner dere forresten her, og bilder av spilleren finner dere her. Slik jeg ser det, er det geniale med denne spilleren at du slipper jalla-programvare for å overføre filer samt at den tar "alle" populære filformater. At den i tillegg er fullstappet av nyttige og mindre nyttige ekstrafunksjoner, trekker heller ikke ned.

 

Det eneste svake punktet, imo, er batteritiden. 15 timer er ikke mer enn hva som bør sees på som et minimum for spillere i denne klassen.

Lenke til kommentar

Tolker ut ifra den labre, eller rettere sakt fraværende, responsen her på forumet at det få eller ingen som har testet denne spilleren. I og med at det sikkert er flere enn meg der ute som er interessert i denne spilleren har jeg tatt ansvar og kjøpt den.. Kjøpte den fra datashop.no i dag, og jeg regner dermed med at den har kommet hit i løpet av en uke.

 

Så snart den er i hus og jeg har fått testet den i noen dager, skal jeg legge ut litt brukererfaringer og evt anbefaling.

Lenke til kommentar

jeg har ikke prøvd spilleren, men er meget interessert i å høre fra deg når du har fått testet den. Dette her var en skjønnhet ingen andre spillere jeg har sett kan måle seg med, og hvis lydkvaliteten er like god er det ikke tvil om hva jeg skal ha når jeg får penger på konto.

Lenke til kommentar

Denne så jo særdeles spennede ut.

Er på nippet til å gå for en Sony NW-HD3, men tror jeg avventer til du har teste ut M3'en...

Hvis den er like liten og lett som sonyen tror jeg nesten jeg må slå til!

 

Gleder meg til oppdatering!!!

 

EDIT: regneleif

Endret av eberland
Lenke til kommentar
Det eneste svake punktet, imo, er batteritiden. 15 timer er ikke mer enn hva som bør sees på som et minimum for spillere i denne klassen.

 

Den spilleren finnes i bedre batteri tid...heter iAudio M3L...sies at den skal ha 35 timer spille tid...dn er ca. 4 mm større pga batteriet.

Og prisen er også dyrere dah... :p

 

Jeg har også hatt en liten interesse for denne mp3-spilleren :D Den er nydelig...

 

Ser fram til du får mp3'en :thumbup:

 

EDIT:

Står litt om den her :

http://www.advancedmp3players.co.uk/shop/p...products_id=309

Endret av Libom
Lenke til kommentar

jephque: Har du fått den?

 

Jeg bestilte en i dag fra datashop...

Lagersatus når jeg bestillte var 1. Fikk mail litt senere om at det var ubekreftet levering på den. Sjekket siden og lagersatus var endret til 4 !!!

Sendte en mail om at jeg ville slette ordren hvis ikke de klaret å lever, fikk til svat at de skulle sjekke i morgen. Nå er lagersatus -5.

Luere litt på seriøsiteten der i gården.....

 

 

Vi får se hvordan det utvikler seg....

 

UPDATE: Fikk melding fra datashop om at de kunne skaffe spilleren til den 27.02 og at jeg skulle få frakten gratis som plaster på såret. Grei nok deal det, men jeg kansellerte ordren.

Gidder ikke sitte i to uker å håpe på at den kanskje kommer....

Får se om det blir en HD3 på meg når den kommer i butikkene neste uke (ifølge Sony Senter Bergen)

Endret av eberland
Lenke til kommentar

Det der er en spiller jeg vurderer sterkt selv.

 

Den finnes en 40 Gb-versjon, og to (!) 20 Gb-versjoner, hvor det som nevnt er batteritiden som skiller de sistnevnte fra hverandre.

 

Dersom dere er misfornøyde med datashop, kan dere jo merke dere at (av alle) NAF sin nettbutikk fører 20 Gb-versjonen. Det vites ikke (har ikke sjekket) hvilken av batteriversjonene NAF fører - prisen der ligger høyere enn hos datashop (spesielt for ikke-medlemmer) - men om datashop har iAudio M3 og NAF har iAudio M3L , blir sistnevnte så absolutt interessant også prismessig.

 

Sjekk.

Lenke til kommentar

Spilleren ble hentet fra posten i går, men jeg har ikke fått tatt noen bilder ennå. Tok litt tid før jeg skjønte meny-systemet på spilleren, så jeg måtte bite i det sure eplet og lese i manualen... Må på universitetet nå, men jeg regner med å legge ut litt bilder og slikt i løpet av dagen.

Lenke til kommentar

Gladmelding :

 

Siden datashop.no bare surret med lagerbeholdning så jeg måtte slette ordren der. Men så fant jeg den til 2990 på mahadet.no + at de har den på lager.

Ringte salgsavdelingen og sa at de var 500 kr for dyr! Hun snille damen oppdaterte prisen til 2490 (3 kroner billigere enn datashop!!) og jeg kunne glad og fornøyd legge inn en bestilling.

Gleder meg til over hegen :w00t:

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...