Steina Skrevet 1. februar 2005 Skrevet 1. februar 2005 Jeg får ikke til å installere Mafia mer.. funket før. Etter en stund når jeg har startet Installasjonen fra cd1, kommer det sånn pop-up med "Sett inn cd2 -Ok- -Avbryt-" Dette skjer ikke når jeg kommer til cd3.. Den stopper installasjonen etter en stund med cd2, men ingen pop-up kommer.. Jeg setter inn cd3, men hvordan skal jeg da få til å fortsette installasjonen? Please help me..
Neptun_ Skrevet 1. februar 2005 Skrevet 1. februar 2005 Rart det du nevner der, for akkurat det samme skjedde når jeg skulle låne naboen's Mafia (slipknot_fan). Regner med at man må kjøpe nytt spill, men det vet jeg jo ikke da,
Steina Skrevet 2. februar 2005 Forfatter Skrevet 2. februar 2005 Tror ikke jeg må kjøpe nytt spill.. Det blir teit Jeg vil spille mafia nå!
Neptun_ Skrevet 2. februar 2005 Skrevet 2. februar 2005 Ring en venn som har innstallasjons-cdene da.
Rookie_NO Skrevet 3. februar 2005 Skrevet 3. februar 2005 Ring en venn som har innstallasjons-cdene da. OT : Hva med å bruke "V" istedenfor "/" i navnet ditt |V|etallica?
Steina Skrevet 3. februar 2005 Forfatter Skrevet 3. februar 2005 Ring en venn som har innstallasjons-cdene da. Jeg har da installasjons cd'ene.. Hvordan skulle jeg ellers installert det? Men jeg kjøpte det pånytt i dag, så da bør det funke..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå