Kydland Skrevet 1. februar 2005 Skrevet 1. februar 2005 Hei! Jeg lurer på hvordan HLTV fungerer. Spiller CS:S og har egen server. Jeg har også satt opp HLTV, men det er da problemet dukker opp. Hvordan kan jeg "connecte" til HLTV? Og hvordan kan jeg recorde en kamp med HLTV slike at de som evetuelt laster den ned, kan velge hvem han/hun vil se på og sånn? Mvh Christoffer
DevN Skrevet 1. februar 2005 Skrevet 1. februar 2005 "connect <ip-adresse>" i HLTV-konsollen. Hvordan du recorder, du kan jo prøve å skrive "record <demonavn>" i HLTV-konsollen. Men det funket ikke her. Et annet alternativ er vel å koble til HLTV (som en klient), og skrive "record <demonavn>" i klientens konsoll. Lykke til.
Kydland Skrevet 1. februar 2005 Forfatter Skrevet 1. februar 2005 "connect <ip-adresse>" i HLTV-konsollen. Hvordan du recorder, du kan jo prøve å skrive "record <demonavn>" i HLTV-konsollen. Men det funket ikke her. Et annet alternativ er vel å koble til HLTV (som en klient), og skrive "record <demonavn>" i klientens konsoll. Lykke til. Takk for svaret! Men trenger jeg ikke et program eller noe sånn?
DevN Skrevet 1. februar 2005 Skrevet 1. februar 2005 Med andre blikk lurer jeg på om jeg har misforstått deg litt? Jeg har besvart hvordan du kobler HLTV til en server, ikke hvordan en klient kobler til HLTV (samme måte som vanlig server-oppkobling, koble til IP + port). Du trenger kun programvare for en dedikert server (Dedicated Server, kan lastes ned via Steam) og HLTV. Det følger med DS om jeg ikke tar helt feil nå. CS: Source kan vel også være nyttig å ha. Lykke til.
Phoenix_90 Skrevet 3. februar 2005 Skrevet 3. februar 2005 For meg funket det å skrive hltv_record "demonavn" i vanlig console.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå