phronX Skrevet 1. februar 2005 Skrevet 1. februar 2005 Har et problem med mit t GB k8triton kort. Bygde ny PC for 2-3 mnd siden, alt fungerte fint intilfor noen dager siden da pc'n bynte å "fryse" noen ganger(sjermbildet fryser og jeg må restarte) bare i wondows å stortsett med en gang i spill og andre større programmer. CPU er ikke spessielt varm(ligger på rundt 30-40 grader) skjermkort er heller ikke så varmt(har kjent på kortet, kjøleribbe osv. er ikke varm) Tenkte kanskje det var no kødd med rammen, har 2x512 dfgdg ram tok ut og testa en og en. Da jeg testa den første funka det fint, testa den andre brikka og den fungerte også bra! Ingen frys i det hele tatt alt fungerte fint. Jaja tenkte jeg og putta inni begge brikkene igjen, men da bynte det å fryse igjen. Virker som begge brikkene fungerer hver for seg, men at da jeg putter inni begge så er det no som går galt. Noen som har peiling på hva det kan være? Funka i 2-3 mnd for det begynte å skje! Gigabyte K8NS nForce3 250 ATX/LAN/8ch.LYD/S-ATA Powercolor Radeon 9800 Pro 128MB AGP DVI-I, TV-out Retail Winner 400W strømforsyning m/PFC 20pin ATX powersupply for AMD/P4 Kingston 1024MB 400MHz DDR PC3200 Non-ECC CL 3, kit med 2 stk. 512MB AMD Athlon 64 3000+ BOXED Socket 754 512KB cache
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå