hassp Skrevet 1. februar 2005 Skrevet 1. februar 2005 Hei alle FC gamere. Jeg er admin for klan =SAT= , det er en Norsk/Svensk klan som spiller aktivt på clanbase. Vi spiller assault 5vs5 og er blant de beste klanene.(etter kveldens match ligger vi på 4 plass ). Vi har lett etter en bra norsk spiller i lang tid nå, men de er ikke å finne in game. Så hvis det er noen her som føler seg gode nok og har lyst å prøve seg ,så stikk på serveren våres!! Serveren heter GD-Host.co.uk=SAT=Gaming ip'n er: 80.68.47.73:49001 Vi trenger en VELDIG god grunt eller en SINNSYKT god sniper. (bra grunt bør ligge på over 50 kills i en 2*20min runde) Men har du enormt talent ,men enda ikke fått inn alt så kan du jo fortsatt ha en sjangs. Alle er velkomne på serveren uansett skills da. Blue--sky se å besøk oss igjen a. Bare å poste hvis det er noe dere lurer på.
hassp Skrevet 1. februar 2005 Forfatter Skrevet 1. februar 2005 Jeg er god sniper God soldat også Hehe,, Har du lyst å bytte clan?? I så fall kan du godt få komme å ta en tryout.. Hvordan er du sammenlignet med turnip da ??
gobyfly Skrevet 1. februar 2005 Skrevet 1. februar 2005 Jeg er ikke like god som Turnip , men følger ham hakk i hel. Ligger alltid noen kills under ham. Men kills er ikke allt , teamwork og sammarbeid er en nøkkel når man spiller CB kamper. Men om jeg blir med dere tror jeg ikke. For det første er det en utrolig flott gjeng. Og skulle jeg byttet , så skulle det vert for en Norsk klan(100%). Men jeg ønsker dere selvfølgeli lykke til!
hassp Skrevet 2. februar 2005 Forfatter Skrevet 2. februar 2005 Jeg er ikke like god som Turnip , men følger ham hakk i hel.Ligger alltid noen kills under ham. Men kills er ikke allt , teamwork og sammarbeid er en nøkkel når man spiller CB kamper. Men om jeg blir med dere tror jeg ikke. For det første er det en utrolig flott gjeng. Og skulle jeg byttet , så skulle det vert for en Norsk klan(100%). Men jeg ønsker dere selvfølgeli lykke til! hehe,, ja teamwork er vel like så viktig som skills. Men når du joina sas , så ble du vel ikke rekrutert pga teamwork'n din.. for den hadde de vel ikke testa ennå? Det jo de med mest kills som blir spurt om å bli med i claner Vi får ta oss en match en dag ,så skal du få teamwork.... (bare ikke jungle med turnip .. hehe orker ikke å se han på steinen sin en gang til..)
Blue--Sky Skrevet 2. februar 2005 Skrevet 2. februar 2005 Hei.. Jeg bare lurte på hvor ofte dere spiller kamper? Hvilke dager/tidspunkt, og hvor lenge en kamp varer... Kan sikkert være med en gang og teste......
gobyfly Skrevet 2. februar 2005 Skrevet 2. februar 2005 4 x 20 Min (2 maps) Min klan spiller hverdager kl 21:00 (20:00 engelsk tid) www.22ndsas.com
hassp Skrevet 3. februar 2005 Forfatter Skrevet 3. februar 2005 Hei.. Jeg bare lurte på hvor ofte dere spiller kamper? Hvilke dager/tidspunkt, og hvor lenge en kamp varer... Kan sikkert være med en gang og teste...... Vi spiller helst kamper på fredager eller søndager mellom kl 20-21.00 . kampene tar max 80 min å spille , men det kommer jo an på hvor fort du tar flagga (pleier ikke ta så lang tid med oss ). kom inn på serveren våres i kveld, blue. så skal du få min msn og greier. Og så for jeg sett om du holder høy standar ennå
Blue--Sky Skrevet 3. februar 2005 Skrevet 3. februar 2005 Hei.. Jeg bare lurte på hvor ofte dere spiller kamper? Hvilke dager/tidspunkt, og hvor lenge en kamp varer... Kan sikkert være med en gang og teste...... Vi spiller helst kamper på fredager eller søndager mellom kl 20-21.00 . kampene tar max 80 min å spille , men det kommer jo an på hvor fort du tar flagga (pleier ikke ta så lang tid med oss ). kom inn på serveren våres i kveld, blue. så skal du få min msn og greier. Og så for jeg sett om du holder høy standar ennå Skal se om jeg får tid bye the way: fikk 61 kills på airstrip for 10 min siden (2*25 min) flere clanspiller var med.( jeg fikk flest kills though) så jeg er nok ikke helt ute av form.
hassp Skrevet 3. februar 2005 Forfatter Skrevet 3. februar 2005 Hei.. Jeg bare lurte på hvor ofte dere spiller kamper? Hvilke dager/tidspunkt, og hvor lenge en kamp varer... Kan sikkert være med en gang og teste...... Vi spiller helst kamper på fredager eller søndager mellom kl 20-21.00 . kampene tar max 80 min å spille , men det kommer jo an på hvor fort du tar flagga (pleier ikke ta så lang tid med oss ). kom inn på serveren våres i kveld, blue. så skal du få min msn og greier. Og så for jeg sett om du holder høy standar ennå Skal se om jeg får tid bye the way: fikk 61 kills på airstrip for 10 min siden (2*25 min) flere clanspiller var med.( jeg fikk flest kills though) så jeg er nok ikke helt ute av form. Nice
Blue--Sky Skrevet 3. februar 2005 Skrevet 3. februar 2005 (endret) Var inne på serveren deres for en liten stund siden (tro du var spc) men ble kicka umiddelbart av PB Nå kan jeg ikke finne servern deres på lista.....er den nede? Endret 3. februar 2005 av Blue--Sky
hassp Skrevet 3. februar 2005 Forfatter Skrevet 3. februar 2005 Var inne på serveren deres for en liten stund siden (tro du var spc) men ble kicka umiddelbart av PB Nå kan jeg ikke finne servern deres på lista.....er den nede? Serveren er oppe igjen nå.. måtte legge inn en ny pb fil. den som lå der var til 1.3 patchen. så alle ble kicka for md5-tool .. men nå er alt i orden
Blue--Sky Skrevet 4. februar 2005 Skrevet 4. februar 2005 Var inne på clan base, dere vant jo overlegent i går Trenger dere noe hjelp da (5.plass nå. Når skal dere knuse 00?..hehe) (Du kan jo bare sende msn en din på et pm, så kan vi avtale en gang.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå