Gå til innhold

MP3, Triband, Kamera, minne til under 2000


Anbefalte innlegg

Min Siemens MC60 gikk i stykker forleden dag (heldigvis :p), og derfor skal jeg nå kjøpe meg ny. Etter å ha lett etter "supertelefonen" med 3g, megapixel, mp3, minnekort o.l. uten hell (pga debranding o.l.) har jeg nå bestemt meg for å ikke være så kravstor. Jeg trenger en telefon som har følgende egenskaper:

 

- Billig (HELST under 1500)

- MP3

- Triband

- Kamera

- 65000 farger

- Over 5 mb minne

- Kan godt være låst. (får bare få den unlocka da)

 

Jeg vet at RIMI selger Motorola V220 til 795, men den har vel egentlig bare 1,5 MB som er LITE!!!! og at Expert selger SE K500i til 1499 med ringkontant. HELP... anyone!

Endret av scorpionen
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

:ermm: Vel.. Etter min mening er jo K500i en knall telefon, men er du villig til å unnvære litt ekstra lommebokmat kan jo K700i være et glimrende alternativ!

:thumbup: Sx1 er jo billig bra om du kan leve med utseende

Men, kjenner noen som har K700i og den er knallgass!

Absolutt et bra alternativ!

Lenke til kommentar
Hvis jeg driter i MP3en, er V220 et godt alternativ? (selv om den har sinnsykt lite minne 1,8MB :no::no::no: ) :hmm:

Hva med V200?

Vet ikke hva den koster, men den er en knall telefon med QVGAkamera, 5mb minne, vridbart kamera(og vridbar skjerm hvis jeg ikke tar feil?), java og alt sammen.

 

Tipper den ikke koster så inmari mye.. Sannsynligvis over 1000. Ikke 2000.

Lenke til kommentar
Hvis jeg driter i MP3en, er V220 et godt alternativ? (selv om den har sinnsykt lite minne 1,8MB :no:  :no:  :no::hmm:

Nei, i grunn ikke med tanke på K500i, den er mye bedre.

 

Hva med V200?

Vet ikke hva den koster, men den er en knall telefon med QVGAkamera, 5mb minne, vridbart kamera(og vridbar skjerm hvis jeg ikke tar feil?), java og alt sammen.

Nei. :)

Edit: skrivefeil.

Endret av Redline_
Lenke til kommentar
Hvis jeg driter i MP3en, er V220 et godt alternativ? (selv om den har sinnsykt lite minne 1,8MB :no:  :no:  :no::hmm:

Nei, i grunn ikke med tanke på K500i, den er mye bedre.

 

Hva med V200?

Vet ikke hva den koster, men den er en knall telefon med QVGAkamera, 5mb minne, vridbart kamera(og vridbar skjerm hvis jeg ikke tar feil?), java og alt sammen.

Dårlig på det.

Okey..

Tror jeg forveksler V200 med en annen telefon.

 

Men K500i er jo et supert alternativ.

Ikke at det er så veldig mye plass til mp3sanger på den, men nok til to-tre sanger.

Men du får jo råd til en mp3spiller også hvis du kjøper en sådan.

Den har et bildekomprimeringsprogram, som gjør at et bilde i VGAoppløsning tar 20kb, som er utrolig lite! Da får du plass til over 400 bilder.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...