Gå til innhold

Moto v3 har megapixel, eller ikke?


Ohny

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

hvis du sammenlikner V3 med e398 finner du ut at de ikke er forskjellige nok til en prisforskjell på over 1500kr. E398 er et billigere alternativ til V3 som er minst nesten like god på specs. Vet ikke hvordan noen av dem er i bruk, men på papiret er det ikke store forskjellen untatt minnekort, form og kamerablits. Hvor minnekort og blitsen ligger hos e398.

Hvilken som har best form kan diskuteres.

Lenke til kommentar
hvis du sammenlikner V3 med e398 finner du ut at de ikke er forskjellige nok til en prisforskjell på over 1500kr. E398 er et billigere alternativ til V3 som er minst nesten like god på specs. Vet ikke hvordan noen av dem er i bruk, men på papiret er det ikke store forskjellen untatt minnekort, form og kamerablits. Hvor minnekort og blitsen ligger hos e398.

Hvilken som har best form kan diskuteres.

Ok, og hva har dette med saken å gjøre?

 

Uansett, V3 er så utrolig mye finere enn E398, det er meningen.

Lenke til kommentar
hvis du sammenlikner V3 med e398 finner du ut at de ikke er forskjellige nok til en prisforskjell på over 1500kr. E398 er et billigere alternativ til V3 som er minst nesten like god på specs. Vet ikke hvordan noen av dem er i bruk, men på papiret er det ikke store forskjellen untatt minnekort, form og kamerablits. Hvor minnekort og blitsen ligger hos e398.

Hvilken som har best form kan diskuteres.

Ok, og hva har dette med saken å gjøre?

 

Uansett, V3 er så utrolig mye finere enn E398, det er meningen.

Det har i grunn veldig lite med saken å gjøre, men er et godt tips til de som leter etter et billigere alternativ til V3.

 

Hvis mange mener at det var et unødvendig innlegg skal jeg heller tenke meg litt om hvilken tråd jeg poster slike tips i.

Ville bare si det til de som leser om V3 her.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...