Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Valg av internett


Anbefalte innlegg

Eg må ha nytt adsl pga at eg va så heldig at eg klarte å avbestille Telenor shitet... problemet er bare det at det er ingen som kan levere noe anet enn fra telenor sitt kobber nett har sjekket: Bluecom, Catch, NGT, Firstmile, Chess, men vist det er noen flere så kom med tips. men uansett trenger jeg anbefalinger: Pris ca400 ,MAX 450

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvorfor har du avbestilt Telenor sitt ADSL tilbud. Kjempetilbud synes jeg, kjempe fornøyd med Telenor stabil linje og alt. Hvis du ikke liker Telenor så kan du bruke dem for det om og deretter avbestille når noen andre leverandører kan levere ADSL til deg. Kjedeligt å bruke modem eller ISDN hvis du har det nå!

Lenke til kommentar

Hallo..

 

Uansett hvilken levarandør du vil bruke så måtte de benytte samme linje (kobberpar) som telenor etter hva du skrev.

 

da vil jeg nok beklage og si at du vil antakelig få samme krrappy linja... da det antakeligvis er kobber tråden som er dårlig fra deg til sentralen...

 

men i valg av andre ville jeg sett på kostnader på instalasjon og slikt, da mange i dag kjører kampanjer med gratis etablering og sånt..

 

selv har jeg NGT på leid linje(surf) og er veldig fornøyd med denne. har vært rask svar fra kundeservice når jeg har mailet dem også..

 

men se den totale kostnaden i et år fra hver av tilbyderne og velg den som kommer rimeligst ut for deg.. (inst+montør?+mnd pris adsl+ har du fast tlf? hvor mye ekstra uten fast tlf+++)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...