Puffsan Skrevet 30. januar 2005 Skrevet 30. januar 2005 fikk zboard på fredag og alt fungerer ikke som det skal. Chat knappene SAY, YELL, TELL, WHISPER, REPLY, PARTY CHAT og GUILD CHAT fungerer ikke. Dette er en smule irriterende. Emoten funker heller ikke som den skal. noen som også har skaffet seg zboard og opplever samme problemet?
zero_time Skrevet 30. januar 2005 Skrevet 30. januar 2005 No har ikkje eg denne type tastatur.. Men har du husket å installere eventuelle drivere som fulgte med det, og forandra på instillingane innpå spillet, slik at du binder dei aktuelle knappane til det du ønsker at dei skal gjøre?
Puffsan Skrevet 30. januar 2005 Forfatter Skrevet 30. januar 2005 har installert alle driverne og gjort akkurat det de ber meg om, men hjelper ikke. har kontaktet zboard angående problemet. bare lurte på om jeg er den eneste som har dette problemet
Radhoo Skrevet 30. januar 2005 Skrevet 30. januar 2005 Skift språket på tastaturet fra norsk til engelsk (Storbritania). Det er tross alt et engelsk tastatur du har der. Anderledes tastaturoppsett. Det fungere fint til meg og bruttern...
Puffsan Skrevet 30. januar 2005 Forfatter Skrevet 30. januar 2005 prøvde å bytte til både engelsk USA og Engelsk United kingdom. Still not working
Puffsan Skrevet 31. januar 2005 Forfatter Skrevet 31. januar 2005 der funka det. trykka alt + shift ingame så gikk alt som en drøm
Djevlen Skrevet 31. januar 2005 Skrevet 31. januar 2005 der funka det. trykka alt + shift ingame så gikk alt som en drøm Takk takk. Nå funker det her
Dʋgɢtung Skrevet 31. januar 2005 Skrevet 31. januar 2005 Faen! Fikk lyst på et Zboard selv, slik at jeg kunne ha en WoW-dedikert PC. Har tittet litt rundt, og jeg har droppet forelesninger, treninger etc KUN for World of Warcraft... kanskje et Zboard kunne hekte meg enda mer?
Getchoo Skrevet 4. februar 2005 Skrevet 4. februar 2005 Er det slik at zboard ikke kommer med ett norsk tastelayout i det hele tatt..? Ikke på orginalen heller..? Hvis det ikke er dette er nok ikke dette noe for meg..
Radhoo Skrevet 5. februar 2005 Skrevet 5. februar 2005 Det er øæå på det orginale boardet ja. Det følger med.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå