Gå til innhold

HDD over 120GB på xbox


salif

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
men du må ha orginal hardisken for og spille live nå uansett høres det ut for...?

Du trenger ikke å ha den orginale harddisken for å spille på live,

når du regisrerer deg på live så tar den nummeret på harddisken og

da kan du ikke skifte etterpå, da blir du bannet.

Harddisk nummeret og harddisk nummeret på Xbox live må stemme overens.

Lenke til kommentar
Jeg har vært på Live i noen måneder nå. Så lenge man registrerer seg der ETTER at HD'en er byttet så går det fint.

Det har faktisk ikke en dritt med harddisken å gjøre. Live ser på biosen for å finne ut om du har moddet xbox. Hvis det virker hos deg er det fordi du bruker orginalbiosen når du skal spille live, og evoxbiosen når du kjører evolutionx/avalanche osv

Lenke til kommentar
Jeg har vært på Live i noen måneder nå. Så lenge man registrerer seg der ETTER at HD'en er byttet så går det fint.

Det har faktisk ikke en dritt med harddisken å gjøre. Live ser på biosen for å finne ut om du har moddet xbox. Hvis det virker hos deg er det fordi du bruker orginalbiosen når du skal spille live, og evoxbiosen når du kjører evolutionx/avalanche osv

Nei, men om jeg hadde skiftet HD nå, så hadde jeg sannsynligvis blitt bannet. Skifter man HD etter at man registrerte seg for Live, så går det stort sett til h******, selv om man bruker aldri så orginal bios. Derfor får mange problemer med Live etter at de har chippet xboxen og fått inn ny HD, dersom de var registrert på Live også før de chippet den.

Endret av Toa
Lenke til kommentar
Jeg har vært på Live i noen måneder nå. Så lenge man registrerer seg der ETTER at HD'en er byttet så går det fint.

Det har faktisk ikke en dritt med harddisken å gjøre. Live ser på biosen for å finne ut om du har moddet xbox. Hvis det virker hos deg er det fordi du bruker orginalbiosen når du skal spille live, og evoxbiosen når du kjører evolutionx/avalanche osv

Du er ikke helt oppdatert. Det du skriver var riktig før oktober/november 2004, men ikke nå lengre. Hør på Toa.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...