Gå til innhold

xbox oppskrytt?


El_PoLLa

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Så klart er xbox bedre enn ps2 når det gjelder grafikk, men med tanke på spillene some er kommet til ps2 synes jeg den er bedre. Jeg kjøpte min ps2 for litt over ett år siden og jeg har ikke tenkt å bruke ca 2000 kr på enda en ny konsoll. Og hvis man da skal få oppleve den "supre" grafikken til xbox må man jo kjøpe seg mye dyrt utstyr noe som ikke jeg hadde kunne tenkt å bruke masse penger på. Dessuten vil jeg si at pc er best. Det hjelper ikke bare med grafikk!! Jeg er nok skuffet over mange av ps2 spillene fordi jeg klarte de så fort ut og at de koster 500-600kr stykket. Pc spillene er mye billigere. Og Pc`en kan du bygge ut i motsetning til xbox og ps2. Begge de konsollene må du kjøpe masse tillegsutstyr som er til bare slik at Sony og Microsoft kan tjene mer. Konsollene er billigere enn en ny Pc men Pc`en blir bare bedre og bedre grafikkmessig, raskere cpu, mere minne osv. Dessuten kan du gjøre mer på pc`en en på konsollene.

Og hvem F¤¤N vil ha musikk lagret på en konsoll hvis du har pc, det var en GJÆVLIG dårlig grunn til å si at xbox er bedre enn ps2

Alt jeg har å si til "xbox fan" er, din gjævlade TØV!!!!!

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-06-28 11:00, zoneman skrev:

Ja som sagt kabler har da ingenting med hvor bra grafikk det er i selve spillet spillet har samme grafikk uanset kabler selve bildet blir nok litt bedre med bedre kabler men ikke ingame grafikken.


 

nettopp - bedre grafikk. hvis grafikken er likegod med vanlig ledning som med rgb ledning er det ikke vits i og kjøpe den (unntatt lyden hvis du har dritheavy dolby digital 5.1 anlegg)

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-06-28 13:22, Royzer skrev:


Og hvem F¤¤N vil ha musikk lagret på en konsoll hvis du har pc, det var en GJÆVLIG dårlig grunn til å si at xbox er bedre enn ps2



du bruker jo ikke xboxen som mp3-spiller din sopp.

du laster mp3'er inn på boxen for å bruke musikken i spill istede for ingame musikken, noe som er ganske lurt.

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-06-28 13:22, Royzer skrev:

Så klart er xbox bedre enn ps2 når det gjelder grafikk, men med tanke på spillene some er kommet til ps2 synes jeg den er bedre. Jeg kjøpte min ps2 for litt over ett år siden og jeg har ikke tenkt å bruke ca 2000 kr på enda en ny konsoll. Og hvis man da skal få oppleve den "supre" grafikken til xbox må man jo kjøpe seg mye dyrt utstyr noe som ikke jeg hadde kunne tenkt å bruke masse penger på. Dessuten vil jeg si at pc er best. Det hjelper ikke bare med grafikk!! Jeg er nok skuffet over mange av ps2 spillene fordi jeg klarte de så fort ut og at de koster 500-600kr stykket. Pc spillene er mye billigere. Og Pc`en kan du bygge ut i motsetning til xbox og ps2. Begge de konsollene må du kjøpe masse tillegsutstyr som er til bare slik at Sony og Microsoft kan tjene mer. Konsollene er billigere enn en ny Pc men Pc`en blir bare bedre og bedre grafikkmessig, raskere cpu, mere minne osv. Dessuten kan du gjøre mer på pc`en en på konsollene.

Og hvem F¤¤N vil ha musikk lagret på en konsoll hvis du har pc, det var en GJÆVLIG dårlig grunn til å si at xbox er bedre enn ps2

Alt jeg har å si til "xbox fan" er, din gjævlade TØV!!!!!



 

pc er nok best, men ikke til spill. spillene er ganske enkelt ikke så gode som til ps2, men pc vil alltid være best rts og fps spill som sc og cs.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...