paknive Skrevet 30. januar 2005 Skrevet 30. januar 2005 Sliter BIG-TIME her..... Satt og spilte bf1942 på onsdag, gjorde litt annet på torsdag og skulle spille litt på redag... når jeg skal starte spillet går den bare over i sort skjerm og står bare der, nekter til å med å gå ut i windowsen igjen etterpå, og eneste jeg kan gjøre er å resette. ingen prob med BFV derimort. tok og avinstallerte hele saken, la inn BF1942 på nytt og prøvde. samme resultat... Så, nå sitter jeg her like fortvilet.. ingne punkter på system restore tidligere, ikke lagt inn noen verdes ting siden onsdagen så skjønner ikke hva det kan være heller... Trenger DESPERAT hjelp...... Hilsen BF'oliker....
Arne_F Skrevet 30. januar 2005 Skrevet 30. januar 2005 Har du prøvd å laste ned nyeste patch? Det kan også hjelpe å laste ned nye skjermkort drivere.
paknive Skrevet 30. januar 2005 Forfatter Skrevet 30. januar 2005 ja, har prøvd med nyeste skjermdrivere og de forrige. det rare er at jeg ikke har gjort noe på maskinen siden den fungerte til dette skjedde. har prøvd 1.6, 1.61, 1.61b og 1.619 patch. ingen bedring...
Fogga Skrevet 30. januar 2005 Skrevet 30. januar 2005 Når du avinstallerer Bf42, er det enda filer som ikke blir fjernet, og heller ikke overskrevet hvis du installerer til samme mappa igjen. Så etter du har avinstallert, så ta kopi av, eller slett katalogen til Bf42. Filene den ikke sletter når du avinstallerer er de som går på innstillinger i spillet osv. Det kan være noen av disse som lager kvalm for deg.
paknive Skrevet 30. januar 2005 Forfatter Skrevet 30. januar 2005 hmm.. ja, må nok det.... skulle likt å visst om den slang noe annet i f.windowsmappa også, som ligger der og spøker senere.... Har VIRKELIG ikke lyst til å formatere igjen gitt.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå