k-mouse Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 Noen som vet hvordan man kan vise hva som går på TV nå, på skrivebordet? Jeg er helt sikker på at det er mulig på en-eller-annen måte, fordi jeg har sett en annen ha det. Jeg vil helst ha noe som virker litt integrert, og ikke en helt vanlig webside, hvis dette er mulig. Men alle tips mottas med takknemlighet Lenke til kommentar
Kenneth_S Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 F.eks. Samurize, med NorskTv skript funker flott. Lenke til kommentar
Hetland Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 du må bruke et program som heter samurize stårlitt om det i denne tråden http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=175413&hl= Lenke til kommentar
k-mouse Skrevet 30. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2005 Må innrømme at det samurize programmet var skikkelig stilig! har drivd å eksperimentert litt med dette programmet nå. men er det noen som vet hvordan man kan få Windows Media Player (10) til å skifte til neste sang? Og jeg lurer også på hvordan man kan lage en "klikkbar progressbar", hvis dere skjønner hva jeg mener... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå