Gå til innhold

Installering av hd i xbox.


Tha sims

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sikkert viften, utrolig dårlig og det merker du når du tar den løs, holder den i hånden og roterer viftebladene, det napper mellom spolene og magnetene og det fremkaller både vibrasjon og støy. Bytt til høykvalitets vifte med kulelager, jeg gjorde det selv for noen dager siden og det ble veldig bra :cool:

Lenke til kommentar

Jeg spiller ikke så mye på Xbox LiVE mer, så jeg får se hva som skjer når jeg bytter hd. Jeg bryr meg ikke om at de sier opp mitt abonoment.

 

En annen ting, hvor kan jeg laste ned Slayers Evox Autoinstaller ?

Jeg lette litt rundt på nettet, men jeg fant ikke noe.

Endret av TheWiz
Lenke til kommentar
Jeg bruker WD disker og må si at viften glatt overdøver harddisken.

Orginal vifte overdøver nok wd ville jeg tro ja, men 80mm vifte og seagate er sweet. Jeg må se om xboxen lyser for å se om den står på :)

Jeg kjører 80mm vifte men hører ikke noe til WD disken, så jeg trudde nå en stund at du hadde super sensitive ører :hmm:

Men, så fikk jeg inn en Xbox som skulle ha montert en 60GB WD, litt eldre utgave, og JA, den bråker noe sinnsykt.

 

Det er ikke sammenlignbart i det hele tatt med de nye diskene ifra WD som jeg oppfatter som veldig stille.

Det er ikke dermed sagt at det ikke finnes stillere disker, men å påstå at WD bråker, det synes jeg blir feil.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...