Gå til innhold

Skal skal ikke kjøpe Dell Inspiron 6000?


Anbefalte innlegg

Da er ikke dama di så dum, statistisk foretrekker fortsatt de fleste 1024x768 på 15", samt at 1024x768 betyr langt bedre utnyttelse av GPU i henhold til ytelse/hastighet, f.eks spill går somregel veldig raskt da i full native LCD oppløsningen. den native oppløsningen på en LCD er også forøvrig den eneste som er sylskarp, alt annet av lavere oppløsninger enn skjermen er laget fysisk for vil bli ujevnt og uklart pga interpoleringen nedover. Dvs får å få sylskarp grafikk i f.eks et spill eller windows på en 1400x1050, så MÅ man kjøre det alltid på maks oppløsning, ergo får man mindre FPS.

 

Rent ytelses og maskinmessig synes jeg Acer 4001 er veldig dyr i forhold til hva den leverer av maskinvare.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er vel mer ment til min svigermor, har tatt den uti fra egen erfaring til service hos Acer som jeg er svært fornøyd med.. Og jeg tror at hun blir svært fornøyd med denne maskinen.. Er jo en del andre en kan velge også da, men tenkte at med det samme hun kjøper en bærbar så kan hun ho ha ati 9700 kort da hun har 2 dattre som sikkert digger sims. Litt bedre med et greit grafikk kort enn f.eks intel extreme som mange maskiner er utstyrt med..

 

Dessuten liker damer på 45 år maskiner fra større merker, så hadde jeg kjøpt inn en 1557 hadde hun nook ikke blitt så glad, pga ukjent merke

 

Tror at dette er et greit valg for henne..

 

Rscue

Lenke til kommentar
Karmacom

 

Hvordan er kvaliteten på høytalerne på 1557-ALS?

 

Jan

Siden integrerte høyttalere er dritt uansett (blir jo bare diskant) blir vel egenetlig spørsmålet : Hvordan er kvaliteten på lyden ut av chipsettet ? Med bærbar PC bruker vel de fleste med litt kvalitetssans headsett av litt kvalitet, f.eks. Sennheiser HD555 eller Koss PortaPro, som er tilkoblet "audio out".

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...