macaune23 Skrevet 28. januar 2005 Skrevet 28. januar 2005 Har montert nytt hk. Skal oppdatere biosen men skjønner ikke en døyt Alt står på engelsk, så vist noen hadde giddet å forklare litt bedre på norsk til meg hadde jeg blitt glad Her er nyeste bios Litt dumt spm kanskje men vist jeg instalerer 6.1 så trenger jeg vell ikke 5.9 ? Legger med readme filen. How_to_flash_the_BIOS.doc
Fogga Skrevet 28. januar 2005 Skrevet 28. januar 2005 1. Sett en diskett inn i diskettstasjonen som du ikke trenger. 2. Åpne utforsker, og høyreklikk på diskettstasjonen så det kommer opp en meny. Her velger du at du skal formatere denne. I skjermbildet som kommer opp skysser du av for at du skal lage system diskett. Og så formaterer du den. (Men ikke velg diskettstasjonen i utforsker med venstre mustast først, for da åpner uforsker den, og du kan få problemer med å formatere den.) 3. Når disketten er formatert, pakker du ut filene ADSFI712.exe og A6788ims.610 til diskettstasjonen. 4. Så restarter du windows (og kanskje sjekker i bios at den booter på diskettstasjonen først). 5. Når den har boota på disketten kommer det opp A:\> Der skriver du: adsfi712 a6788ims.610 Og trykker på enter tasten, så burde resten gå av seg selv til du for beskjed om å reboote maskina.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå