Djengo^^ Skrevet 27. januar 2005 Skrevet 27. januar 2005 Hei. Begynte nettopp et game med fallout 2. Jeg lurer på om man får med seg party i det ?
Jørgen Sørheim Skrevet 27. januar 2005 Skrevet 27. januar 2005 Ja. Charisma er den egenskapen som avgjør hvor mange du kan ha med deg. 2-3 gir deg én tilhenger, 4-5 gir deg to, 6-7 i charisma gir deg tre tilhengere.. og muligens du kan ha en til, husker ikke helt.
Djengo^^ Skrevet 27. januar 2005 Forfatter Skrevet 27. januar 2005 fadern, da må jeg mekke en ny char Må ha med party. Men kan du customize de sånn som i Baldurs Gate ? Eller er de livløse slaver som i NWN ? Er de noe med i spillet med quests eller noe ? Gjerne svar meg, jeg trenger all motivasjon jeg kan få til å spille gjennom dette spillet. Grafikken er litt for gammel for meg. Men det og Fallout 1 er de eneste Black Isle RPG jeg har igjen å runne, så jeg må. Digger Black Isle.
Gjest medlem-51140 Skrevet 27. januar 2005 Skrevet 27. januar 2005 (endret) hadde 7 stykker i party en gang, (gamling, kona, en tøff kar, robot bikkja, mutant, sånn monster sak og en guttunge som dreiv med narko før) måtte kvitte meg med en del av dem for at det ble for irriterendes:P men det er bare å gå rundt og prate med alle så finner du nok hvem som joiner deg, husker ikke helt åssen det var.... Endret 27. januar 2005 av medlem-51140
Diceman Skrevet 28. januar 2005 Skrevet 28. januar 2005 De er ikke helt livløse som i fallout 1, her kan du bruke de som pakk esel, samt du kan gi de bedre armor og våpen. Og gi de ordre om hvordan de skal oppføre seg i kamp.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå