Gå til innhold

Billader som passer både Qtek 2020 og 9090?


Kirikiri

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Fikk ikke du med en sync kabel da? usb i ene enden og inn i PDA i andre enden.

Mulig jeg fikk det? Får lete litt gjennom det jeg fikk i boksen. Noe ligger på jobb, noe i en ubrukt laptopveske og noe hjemme. Jada, her har vi orden i sysakene. Det jeg vet at jeg fikk med var en overgang mellom strømledning og PDA. Sync-kabel husker jeg ikke helt. Har bare brukt cradle'en til nå.

 

Kirikiri

Lenke til kommentar

Enden på visa er at vi har bestilt en del forskjellige ting fra BoxWave. KJøpte en Versacharger som noen linket til her, og hver vår Mini-sync tilpasset hver vår telefon. Kjøpte også adapter for å kunne bruke chargeren utenfor bilen. Og så hver våre miniBuds hodetelefoner. :)

 

Så nå blir det spennende å se hvordan det fungerer når det kommer fra USA.

 

Kirikiri

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Oppdatering på billader etc:

Vi kjøpte altså en Versacharger, 2 miniSync og 2 miniBuds.

 

Det funker som bare juling. :) Ladet Qtek'en i bilen i dag med Versacharger og miniSync, null problem. Sambo prøvde å synce sin telefon med pc'en i går, heller ikke noe problem. Mine miniBuds er geniale, god lyd og den snelletingen er veldig grei å bruke. Eneste minus var at sambos miniBuds ikke fungerte helt godt på hans Qtek 9090 - men det var han allerede klar over. Det kommer bare lyd i den ene ørepluggen. Men dette er en kjent feil med pluggen. Mine er strålende i min mp3-spiller.

 

miniSyncene viste seg å være like, selv om vi kjøpte en til hver Qtek (2020 og 9090). Så da har vi en i bilen, og sambo kan ha den andre med seg. (Jeg har endt opp med 2 cradler, så det funker for meg.)

 

Akkurat nå er jeg veldig fornøyd med kjøpet.

 

Kirikiri

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...