Gå til innhold

Link til Linux, laste ned, brenne, innstallere


Anbefalte innlegg

Er litt interessert i å prøve linux på den gamle maskinen. Men forige gang jeg prøvde å få hjelp til dette ble det bare mas om distroer og slikt, noe som er for avansert for meg. Så det jeg lurte på er om noen kunne gi meg en http/ftp adresse og bare gi meg en "veiforklaring" :yes: til åssen jeg får lasta det ned. Resten tipper jeg at bør klare selv (?)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Utrolig, utrolig. Men jeg finner fortsatt ingen linker til en konkret adresse hvor jeg kan laste det ned..

 

EDIT: Skal prøve å brenne mandrake nå.

Hvis du følger linken til distrubusjoner så får du en lang liste over diverse distrubusjoner. Øverst i den artikkelen står det også "hvilken distrubusjon til deg" med kort forklaring, samt link til mest vanlige distrubusjoner å velge som nybegynner. Den peker også på en mer omfattende artikkel hvilken er rett for deg?.

 

Siste to artiklene jeg nevnte nevner at mest vanlige nybegynner distroene er Fedora, Mandrake, Suse eller Ubuntu. Alle disse artikklene inneholder beskrivelse av distrubusjonen, samt link til hvor på nettet de befinner seg og kan lastes ned.

Lenke til kommentar
Hva er problemet med å besvare den da for 1001 gang?

 

Du oppfører deg akkurat som en utbrent lærer jo.

Hvorfor oppføre seg som om alt skal serveres til deg på sølvfat?

Hvorfor være så forbanna homoseksuell a?

 

Neida, neida :D

 

Men hvorfor er det iso image? Altså et bilde som brennes??

Lenke til kommentar
Hva er problemet med å besvare den da for 1001 gang?

 

Du oppfører deg akkurat som en utbrent lærer jo.

Hvis vi skal følge den analogien, oppfører du deg som en av drittungene som går ut med 2 i snitt. Men men.

Du får prøve å finne ut åssen du skal håndtere meg da vet du.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...