Stianu89 Skrevet 25. januar 2005 Skrevet 25. januar 2005 Når jeg skrur på pcen min, skrur den seg brått av. kommer noen ganger inn i windows men den bare skrur seg brått av.. ikke noe bluescreen ellens, virker bares som om strømmen blir kutta.. Den funka fint i går kveld. har hadde den i et halvt år
Iyon Skrevet 25. januar 2005 Skrevet 25. januar 2005 Gjorde du noen særskilte endringer i software/hardware som er installert igår eller sist gang den virket fint? Hvis det ikke er lenge siden du satte et system restore-punkt, kan du jo prøve å gjenopprette dette og se om det hjelper?
Stianu89 Skrevet 25. januar 2005 Forfatter Skrevet 25. januar 2005 ingen andre endriger enn at jeg bytta plass på ei vifte. :/
m-kane Skrevet 25. januar 2005 Skrevet 25. januar 2005 Forsøk scandisk fraXP plata - boot fra den og kjør checkdisk. Funka nylig for meg på en PC som gikk i reboot loop (Men jeg kom helt til loginskjermen hver gang før den klikka dog)
Morten K Skrevet 25. januar 2005 Skrevet 25. januar 2005 (endret) ingen andre endriger enn at jeg bytta plass på ei vifte. :/ Hvilken vifte var det? Har du tatt på noen deler inni maskinen uten å ta i kabinettet først slik at det kanskje er statisk elektrisitet som har "drept" en del inni maskinen? Endret 25. januar 2005 av Morten K
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå